Rockstar avslører eksklusiv tittel til x360

SHDR

Gullmedlem
Rockstar, kjent for å ha forsøplet spillmarkedet med "urbane" og "trendy" kriminalsimulatorer, har omsider engasjert seg med utvikling til x360. Hva kan vi se frem til? En eksklusiv GTA til x360? Kanskje en oppfølger til Manhunt? Enda en "kul" søttitallsfilm ingen har hørt om? Noe helt utrolig fett må det iallfall være.

Eller ... må det?

JESUS WEPT!!

Forbered dere på en overraskelse, gutta. :D

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Tja … Jeg har jo ikke vært interessert i noen av de andre spillene deres, så jeg sier … Bring it on!

Drauden

SGs kollektive lillebror
Kanskje det er et dekknavn eller noe... :ehm...:

Terje

mostly harmless
Nå har det alvorlig rabla for de. Ikke at jeg forlanger at de skal spy ut GTA konsepter en masse, men hvordan i helvete kan de innbille seg at dette blir en suksess?

Jaja, man skal aldri si aldri. Verden er rar.

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av IGN
Look at their games so far: Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto Vice City, Grand Theft Auto San Andreas, Smuggler's Run 1 and 2, Midnight Club 1, 2, and 3, Manhunt, Red Dead Revolver, and The Warriors. Do you see a progression leading up to table tennis?

:D Hipp hurra.

WTF?!

Bordtennis av alle ting. Nei nå står ikke verden til påske...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel - DMA Design gikk jo fra Lemmings til GTA, så dette er ikke første gang gutta har gjort noe uventet.

D

Deleted member 1518

Gjest
Øh, for meg virker dette en smule tvilsomt. Spille bordtennis er jo noe alle kan så det virker lite fristenede å spille det som spill når en kan invistere i noen billige planker og ikea køller (which i think sounds much more phun...). For forskjellen blir jo ikke som å leke med actionfigurer og å spille actionspill, eller?

Terje

mostly harmless
Vel - DMA Design gikk jo fra Lemmings til GTA, så dette er ikke første gang gutta har gjort noe uventet.
[/b]
Poeng, dog DMA gikk ikke direkte fra Lemmings til GTA. De hadde da flere titler som ikke akkurat kan sammenlignes med Lemmings, Hired Guns og Walker blant annet. Greit GTA var nytt og provoserende, men jeg vet ikke om jeg vil kalle det uventet. DMA var jo kjent for å komme med gode design og vri litt på konsepter, så om et GTA skulle komme så var det absolutt ikke uventet at det kom fra de. Jeg ville blitt mer overrasket hvis det hadde kommet fra Codemasters eller Bitmap Brothers for eksempel.

Ikke la dere lure folkens. Rockstar klarer nok på en eller annen måte å twiste rundt dette konseptet til noe über-voldelig som vil avle en håndfull tenåringsselvmord, en hel del forbanna foreldre og ikke minst et bredt spekter av tanketomme uttalelser fra den godeste Jack Thompson, som egentlig bare kan ta seg en bolle.

Jeg ser for meg sprettende håndgranater, i stedet for vanlige baller.
Der har vi det! =D

Hmmm... skjermbildene så nå ganske lite voldelig ut, synes nå jeg.

Men det er da en sport som er rimelig vanskelig å gjengi i spill, ettersom det går så jææævlig fort når du spiller på toppnivå. Hvis de får det til så står det respekt av det.

Kilik

Lokal moderator
Sony: Hey R*, let's make the 360 look like crap.

R*: Ok, how?

Sony: Make a PING PONG game and hype it as something special before you release information about it, and make it a 360 exclusive.

R*: Umm, we won't make any money from that.

Sony: We'll pay you to make it.

R*: HAHA, ok. By the way GTA4 is almost done for you.

Lodin

Der Waaaah
Personlig tror jeg det foregikk slik.

Take Two: Hei gutta, hva med et ekslusivt 360 spill a?

Rock*: Ikke faen! Vi vil heller lage spill til PS3.

Take Two: Det driter vi i. Ifølge avtalen vår må dere lage minst ett ekslusivt 360 spill.

Rock*: Greit, da lager vi et bord-tennis spill.

Take Two: Hva i faen?

Rock*: Står ikke noe i avtalen om hva slags spill vi må lage.

Take Two: ...

Rock*: LOL Pranked!

Lodin: U are so right..

D

Doctor Downs

Gjest
Kan alltids folde henda og satse på at de snart gir ut en trailer hvor figurane legger fra seg racketene, går ut i gata og begynner å skyte og voldta og gjør det klart at bordtennis bare var en liten side "quest".

Kilik

Lokal moderator
Eller kanskje dette virkelig er Rockstars nye linje etter alt bråket rundt GTA. Det er vel ikke så mye for Jack Thompson å klage på her...?

Jack Thompson som er så i mot vold har sikkert pantsatt alle eiendelene hans for å betale rockstar til å lage et ikke-voldelig spill.

Enten det eller så har rockstar betalt EA for å lage et spill for 360, som da selvfølgelig må bli et teit et, siden EA hater alle spillere og lage halvferdige spill.

Eller kanskje Rockstar lager det her bare på faenskap, for å ha gitt ut et spill der JT ikke kan si noe som helst (bortsett fra at skjørtene til damene kanskje er så korte, at alle som spiller det blir pedofile voldtektsmordere som sexkjøper spill for å ha litt overgrepsmoro i torturstuene deres).