Rockthology 1-3 selges

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#1
Jeg selger del 1-3 av den prisbelønnede og populære Musikk-dokumentar-serien Rockthology

Det er totalt 10 filmer i denne serien, og jeg selger del 1, 2 og 3.
Hver enkel del består av 4 dvder fullstappet med musikk, intervjuer, live-opptredner og musikk videoer.



Rockthology del 1 inneholder blant annet følgende band:

Nirvana - Faith No More - Living Colour - Black Crowes - Red Hot Chili Peppers - Soundgarden - Anthrax - Ozzy Osbourne - Black Sabbath - Queensrÿche - Judas Priest - Iron Maiden - Scorpions - White Snake - Kiss - Alice In Chains - Motorhead - Public Enemy - Jane's Addiction



Rockthology del 2 inneholder blant annet følgende band:

The Doors - Queen - Jimi Hendrix - Led Zeppelin - AC/DC - Kiss - Thin Lizzy - Joe Satriani - Steve Vai - Soundgarden - Aerosmith - Robert Plant - Smashing Pumpkins - Billy Idol - Yngwie Malmsteen - Alice Cooper - Spinal Tap - David Bowie



Rockthology del 3 inneholder blant annet følgende band:

Scorpions - David Lee Roth - Skid Row - Kreator - Napalm Death - Morbid Angel - Axl Rose - Winger - Slaughter - Lita Ford - Cindarella - Poison - Flesh - Dio - Jane's Addiction - Femme Fatale - Tommy Lee



Det er bare å komme med bud. Bytter gjerne mot andre dvder, spill eller cder.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#5
Altså. Vi bor begge i sandefjord, gjør vi ikke? Porto hadde da ikke skjedd uansett.

Jeg vil selge for 250. Det er kroner 83,33 per pakke og kroner 20,83 per plate. Ikke en dårlig pris spør du meg, med tanke på at de er så si ubrukte. Jeg bytter også, hvis du har noe ubrukelig drit du vil bli kvitt :)
 
#6
Det var egentlig poenget mitt :tommelopp:

Om jeg skal gå med på det vil jeg gjerne vite om det virkelig er musikkvideoer på DVD'ene, og ikke bare ett salgstriks fra produsenten. Svar meg på det, og du kan ha en deal.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#7
Yes. Det er musikkvideoer. Nå har jeg riktignok ikke sett absolutt alle filmene, men nå sjekka jeg et par band og da foregår det på følgende måte:

Litt intervju, 1/4 musikkvideo, mer intervju, musikkvideo fortsetter osv.

Hvis du har veldig lyst på filmene Not Another Teen Movie og Lord of the Flies (den orginale) så får du dette for den nette sum av 300. Hvis ikke, så er tilbudet som det alltid har vært.