rome: total war

#2
Anbefaler deg å teste demoen av spillet. Virker som et spill av solid kaliber, men syntes vi har sett det før. Skal definitivt se etter anmeldelser av det når den tid kommer...
 
#3
liker de andre total war spillene, så jeg ser ingen grunn til at dette ikke skal falle i god gjord dette også :) blir bra.
 
#4
Har testet Demo-en. En god demo med Tutorial og en fight mellom Romere og en annen lignende styrke. Jeg er immponert over gameplay, grafikken og små detaljer som løfter spillet opp. Jeg anbefaler dere å laste demoen ned :tommelopp:
 
#6
Lastet ned spillet igår. Så langt...

Møkkafett!!!!

Alt ved spillet stemmer. Og det virker som
om dette er det spillet jeg har venta på.

Demoen har en Trial del, og et single player mission.
Noen som brukte Elefantene til sunn fornuft i spillet.
De løper over folk.... :D

\m/

Bare tenk dere dette spillet med
en slags Ringenes Herre mod..

:sikle:
 
#7
Total War serien kommer aldri til å bli noen kopi! Jeg aner ikke hvor lenge jeg har spilt Medieval: Total War, men det begynner å bli en god del timer nå. Jeg har ikke testet ut demoen, men jeg tviler på jeg gidder å gjøre det før spillet kommer ut. Total War folka hadde jo en preview på E3 i 2002, hvis jeg ikke tar feil. De har hat god tid på å finpusse spillet til nå. :) Det som faktisk er problemet med denne serien er at det litt "hardcore" gamer tittel, men digger man å tenke og planlegge før man møtes på slagmarken så er dette spillserien for deg.
 
#8
jeg spilte faen mg rome:total war i 7 timer i går! og allerede 2 timer i dag! fy faen så bra når du kommer inni det
 
#9
ja bare du spiller det litt så er du helt inn i spillet.."!!!!

KONGE SPILL!!!
 
#11
ikke gøy lengere.... :(
det må være tull vel... det er jo kjempe gøy..!!!
 
#13
ja er det noen som kan si meg hva den patchen gjør for noe...
har hørt spillet blir helt føkka uten...
 
#16
trur jeg skal ha meg det også..:D

kan noen gi ut en link til LOTR: Battlr of middel eatrh?