Rome- Total War

#1
Er det noen på spillegal som faktisk spiller dette knallspillet aktivt online?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
NEI!!!
For det er COUNTER-STRIKE SOURCE som er proffspillet fremfor noen! Spill mot meg, så skal du få så mange flashbangs og negersprays kastet mot deg at du glemmer å bombe A på de_dust og jeg vinner fordi tiden går ut og du ligger gråtende tilbake og forbanner jorden du trår på for din svake psyke! AAAHAHAHAHAAA!!!
 
#3
Jeg prøvde å spille det online, men akk.
Kjedeligheten tok faktisk overhånd, og det hjalp ikke å prøve singleplayer.
Gadd ikke mer etter Julii campaign :flau:
 
#4
Total War:Rome er faktisk gøy vist man skjønner det, men det gjør vel ikke dere.
Ps: online delen av spillet suger balle så det holder, fokuser mer på singleplayer delen!
 
#5
Opprinnelig skrevet av aZul@14.11.2004, 12.26
Total War:Rome er faktisk gøy vist man skjønner det, men det gjør vel ikke dere.
Ps: online delen av spillet suger balle så det holder, fokuser mer på singleplayer delen!
135161​
Åh, jeg skjønte det ikke. Deeerfor er det kjedelig ja.
Men du, fortell hvordan jeg klarte Julii campaign på hard, (normal campaign altså), hvis jeg ikke skjønte det? Dæven, snakk om flaks jeg må ha hatt da!
 
#7
Opprinnelig skrevet av MattMan+14.11.2004, 11.41-->
<!--QuoteBegin-aZul
@14.11.2004, 12.26
Total War:Rome er faktisk gøy vist man skjønner det, men det gjør vel ikke dere.
Ps: online delen av spillet suger balle så det holder, fokuser mer på singleplayer delen!
135161​
Åh, jeg skjønte det ikke. Deeerfor er det kjedelig ja.
Men du, fortell hvordan jeg klarte Julii campaign på hard, (normal campaign altså), hvis jeg ikke skjønte det? Dæven, snakk om flaks jeg må ha hatt da!
135169​
[/b]
Ja, du tok vel en JÆVLA stor fetter anton da! :p
Selv om du klarte det med en faktion betyr ikke det at du har runda spillet, prøv noen av de andre faktionene, det er de som er vanskelige!

Ps: Prøv de hvite, de som har en halv-måne i sitt flag, de har elefanter som eier mer en terminator! :p (husker faen meg ikke hva de het)
 
#8
Opprinnelig skrevet av aZul+14.11.2004, 17.39-->
Opprinnelig skrevet av MattMan@14.11.2004, 11.41
<!--QuoteBegin-aZul
@14.11.2004, 12.26
Total War:Rome er faktisk gøy vist man skjønner det, men det gjør vel ikke dere.
Ps: online delen av spillet suger balle så det holder, fokuser mer på singleplayer delen!
135161​


Åh, jeg skjønte det ikke. Deeerfor er det kjedelig ja.
Men du, fortell hvordan jeg klarte Julii campaign på hard, (normal campaign altså), hvis jeg ikke skjønte det? Dæven, snakk om flaks jeg må ha hatt da!
135169​
Ja, du tok vel en JÆVLA stor fetter anton da! :p
Selv om du klarte det med en faktion betyr ikke det at du har runda spillet, prøv noen av de andre faktionene, det er de som er vanskelige!

Ps: Prøv de hvite, de som har en halv-måne i sitt flag, de har elefanter som eier mer en terminator! :p (husker faen meg ikke hva de het)
135311​
[/b]
Ikke uten patchen. Elefantene er så overpowered at jeg griner.
 
#10
online deler suger...!

men offline delen er hetl konge..!!! enav de beste spilla i år!!!
 
#11
Jeg spiller Rome: Total War. Jeg har kun testa ut singleplayer og det nærmer seg slutten (føler jeg). Jeg er med å tester spillet ut engang online. PM! :D
 
#12
ooo jeg eier nesten hele sør europa!
eller rettere sagt... eier hele nord-italia + litt til :p
 
#13
du er jamen meg god...:p
 
#14
Rome total war er jævlig bra hvis man liker strategi selvsagt. har ikke prøvd det online enda nei, men nå som catch endelig klarte å levere 1mbit linja mi å isdn sin tid endelig er forbi så blir det nok mere online av det meste. har kun spilt bf 1942 online til nå.

NEI!!!
For det er COUNTER-STRIKE SOURCE som er proffspillet fremfor noen! Spill mot meg, så skal du få så mange flashbangs og negersprays kastet mot deg at du glemmer å bombe A på de_dust og jeg vinner fordi tiden går ut og du ligger gråtende tilbake og forbanner jorden du trår på for din svake psyke! AAAHAHAHAHAAA!!!
'

nå CS, der har du et kjedelig spill. mere repetitivt spill finnes vel ikke? Yetipants ta heller å møt meg på Battlefield.no sin server til en skikkelig kamp! :p da skal jeg åpne en så stor CAN med WHOOP ASS at du ikke tørr å vise trynet ditt på spillegal ever again! å lever resten av livet ditt i skam mens du tygger lykkepiller som sukkertøy... :D
 
#15
Rome total war er det beste strategispillet som har kommet i løpet av de 5 siste åra;)
har ikke rekkt og fått prøvd no multiplayer, men hvis dere sier så mye negativt om den så skal jeg ikke bry meg om å prøve den heller;)
 
#16
Jeg har skaffet meg dette spille nå, men jeg sliter litt med en ting: Jeg klarer ikke å mine ting eller plukke opp ting som ligger på karte sp jeg trenger hjelp!
 
#17
Uhm. Sett at en provins har mulighet til å mine gold, etc så skal det være mulig å bygge mines i provinsen. Man kan ikke "plukke" opp de forskjellige diverse ikoner på kartet. Når man kommer littegrann uti spillet så kan de forskjellige provinsene trade vin o.l. mellom provinser og du vil tjene på det. Ikke gå i fella at man ikke bygger opp en stor flåte, eller så vil de fiendene blokkere havna og du vil tape store penger.