ROSE online

takker ;-)

EDIT: Fuck dette spillet!
får jo aldri den reg koden,. prøvd på yahoo, gmail, hotmail, og aol ;\
og ja, har sjekka spam boksen

Da er jeg nesten lvl 6, noen som spiller som vil joine meg og kanskje hjelpe meg litt? Funnet leather shoes og fikk en bamboo staff av en kar :>

Men er litt fjern ellers ang. chat channels etc. :<

EDIT: er lvl 10 nå, og valgte soldier, men vil bytte til dealer -_-

Hvordan får jeg et nytt ID kort eller hva jeg trenger for å bytte? Heter Hakara ingame også btw.

Hakara: det går seg til.
et lite tips er å FØLGE STORY MODE. altså den main questen.
hvis man ikke gjør det blir det kjedelig. jeg syns egentlig den var
nokså morsom, når man løper frem og til bake for å finne ting ect.
også får man seg en good slant ecks pee når man først er i gang.

selv er jeg straks level 21 og holder på med nesten story-ting samt litt subquests

Er det Story quests ? :S Har bare slakta dyr jeg.

EDIT: Gah, etter mye løping fikk jeg endelig bli dealer, så vil jeg resette de talent's sakene så jeg får mer con. ettelleranna for å bruke guns, så mister jeg plutselig alle skillsa mine "sniper" og no anna tull. Gah, og blir gal av å bevege meg på den måten. Tviler på at jeg gidder å fortsette med dette.

forresten, noen andre enn meg som har giddet å prøve seg på litt memory editing?
har fått til en speed hack, men som forventa funker ikke damage hacken min ;_; (dmg= server side)

Spillet er sånn passe gøy, jeg har jo trossalt brukt hele dagen i dag på å spille det er Lv.16 soldier. holder på med det sopp queste. Men nå ble jeg jævelig lei. skal spille litt senere i kveld kansje.
Jeg må si det er skikkelig teit å se minst 10-20 nøyaktig like folk rundt meg, det finnes rett og slett bare alt for lite armorer i spillet!

Foresten har dere sett hvor sinsykt like soldier armoren er de soldatene i tales of symphonia??

bilde av meg:

Hmm, jeg driver og laster ned spille, og på 47% skjedde det en feil. Jeg gikk til siden for å laste ned på nytt (lastet ned .exe fila, ikke zip), og linken til fila er død! Flere som har opplevd dette, eller som vet hva som kan gjøres?

Nei =\
men jeg er lvl 20 da ;D
etter 5-10 timer =\
og bruker en 2h small axe, fyi :p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så er det visst håp for Rose Online også:

(For de som ikke spiller: Elder Pumpkin er sånne gresskar med fez som du ser til venstre i bildet.)

Jeg er dealer, men klarte å slette alle skillsa mine, vet noen hvor jeg får kjøpt nye dealer skills? Løp rundt i hele zant, men fant bare soldier,hawker og muse skills :I

Jo, og måten man beveger seg på gjør meg kvalm :< Hva skjedde med gode gamle WASD?

Ingen som vet det ? :< Da må jeg vel plukke opp et nytt ID kort og skaffe meg en ny class. De som har levla hawker og Soldier...er det no morro?

Hakara, bli en Soldier, de er fete ^^
gå 2h eller dual weild, pwnage
og, @Fobo <msg> ingame ;) kan kanskje hooke deg opp med noe utstyr =\