rpg til gba.

jeg skal nå kjøpe meg et nytt rpg spill til gba. føler at jeg får mer ut av pengene av det.

vurdere å kjøpe golden sun 2 eller harvest moon:friends of mineral town
(heh)

noen anbefalinger?

Skal vi se:

Golden Sun spillene er meget bra spill. Ganske tradisjonelle RPGer i grunnen. Bra grafikk, historie og musikk.

Mario and Luigi Super Star Saga er også et veldig bra RPG om du liker Mario universet. Dette klarer å være nyskapende, men alikevel beholder en bra RPG feeling.

Fire Emblem er et strategi RPG spill. Strategi delen minner mye om Advance Wars spillene. Forskjellen er at man ikke har tanks og fly, men riddere og litt mer gammeldagse krigsenheter. Disse kan også levle opp å bli sterkere etter som spillet går videre. Det er vel dette pluss et stort fokus på historie som gjør det til et slags RPG. Spillet har ikke kommet til Europa, så du må isåfall kjøpe den amerikanske verjonen. Den kan skaffes på www.tbcgames.no.

Harvest Moon som du nevner har jeg ikke spilt, men har hørt masse bra om det.

jeg har golden sun en.mye av sommeren min i fjor bestod av golden sun, genialt spill :kul:

ja det er stor sannsynelighet for det ja. :ler:

breath of fire da?

Mario and Luigi Super Star Saga er et konge spill du ikke bør gå glipp av. Humoren er morsom, for dem som har spilt litt mario spill før, og kampsystemet er mer direkte action orientert enn de fleste andre RPGer :)

ja nå ahr jeg kjøpt golden sun 2 og jeg gleder meg skikkelig! :sikle:

kjøp lufia!, hvis du ikke har pløyd gjennom det på snes, har du bare å gjøre det på gba..

RPG til GBA...Du har Zelda: A Link to the Past, mer et adventure spill enn RPG kanskje, men likevel veldig artig. Du har Sword of Mana, hack'n slash rollespill, men også underholdende. Så har du mer "rene" rollespill som Golden Sun. :)

jeg kan si at jeg er mer åpen for tradisjonelle rpgs ala golden sun.

jeg har jo sett at tales of phantasia kommer på gba og det gjør også ff 1og 2 i en pakke :kul: gleder meg!

jeg sa wow til at du hadde spilt det i 80 timer.

jeg vet at det er et bra spill.

Opprinnelig skrevet av Talibanan@25.05.2004, 19.51
jeg sa wow til at du hadde spilt det i 80 timer.

jeg vet at det er et bra spill.
Som jeg sa tidligere det ruler!! Spesielt når du har en redmage med double cast+og kan samtidig alle summons+halvering av mp=ass kicking time!!!

Min Marche hadde vel litt over 500 strength. :D
Lillebroren min kjøpte den offisielle guiden mens han var i sverige! Nå skal jeg begyne på nytt.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg elllsker FF:TA. Selv om det missionet jeg er på nå er litt vel vanskelig. :p

Opprinnelig skrevet av heatjoam@26.05.2004, 00.47
Well now, that's what I call dedication. Yepp, musikken er bare helt fantastisk. It's out of this world. Like made in heaven.
Dedication? Addiction! Var helt avengig spilte det dag og natt!!! Men seriøst etter grundig omtenkning må FFFTTA komme på 2. plass på FF lista mi!

Maraj

Ålø- og energiminister
JAu jau! vet at du kjøpte deg Golden Sun II Talib. Men syns du skal kjøpe deg Sword of mana også jeg.