RPG til juelgave

#1
Skal ønske meg ett rpg spill til julegave og er ikke sikker på hva jeg skal velge av disse tre:

Xenosaga II
YS: The Ark of Napishtim
Suikoden IV

Hva mener dere?
 
#2
Er ganske sikker på at du kommer til å like Xenosaga ... hvis du da ikke har noe imot super-anime-visual-style!

Suikoden IV skal visst nok kun være for (hard-core)fans.

YS: The Ark of Napisthtim ... vet jeg ingenting om...
 
#3
<div class='quotemain'>
Er ganske sikker på at du kommer til å like Xenosaga ... hvis du da ikke har noe imot super-anime-visual-style!

Suikoden IV skal visst nok kun være for (hard-core)fans.

YS: The Ark of Napisthtim ... vet jeg ingenting om...
[/b]
hei! hva står egentlig RPG for?
[/b][/quote]

Role-Playing Game.
 
#4
Suikoden IV skal visst nok kun være for (hard-core)fans.


[/b]
Jeg vet nå ikke det. Jeg vil kalle meg en stor fan av Suikoden, men nummer fire i serien er egentlig ganske anderledes enn de to første. Du får ikke den samme følelsen av og spillet det, og det har med mer og gjøre enn grafikken. Det vil si at det har egentlig ikke så veldig mye å si om du liker de gamle suikoden spillene. Båtreisene er drit, men ellers var jeg underholdt av spillet. Det er et hyggelig spill, som kunne vært bedre.
 
#5
Dersom du har mulighet til å spille amerikanske spill: Dragon Quest VIII.
 
#6
Dragon Quest har jeg. Får min flunkende nye chippet PS2 i løpet av uka.

Jeg har ikke bestemt meg enno(men det er på tide å gjør det), men jeg går kanskje får Xenosaga.

Men om jeg aldri har spilt ett Suikoden spill før, vil det undeholde meg noe særlig(siden jeg ikke kan sammenligne det med tidligere spill i serien)?
 
#7
Grunnen jeg sa at det var stort sett for fans var fordi små irriterende ting som feks. alt for mange random-battles og seiling på bølja'-den-blå i flere timer, er stort sett kun dem som liker spillet og dens konsept godt nok vil orke...
Min mening så klart.
 
#8
Skal ønske meg ett rpg spill til julegave og er ikke sikker på hva jeg skal velge av disse tre:

Xenosaga II
YS: The Ark of Napishtim
Suikoden IV

Hva mener dere?
[/b]

YS ingen tvil SUikoden er bra, men du bør spille den som er før IV
Anbefaler forøvrig Dragon QUest VIII :kul: