Rumble racing

Driver og leter og leter etter spillet Rumble racing jeg...
Ble utgitt i 2001, så det er så gammelt at til og med Spiderman ikke har det.
Finner det heller ikke andre steder som jeg har lett på nett.

Ebay hadde noen, men ikke som Pal...

Noen som vet om et utrolig sted som faktisk har det?
:plystre:

Om ingen vet om et sted...
Er det noen som vet om et annet spill som er ganske lik???

D

Deleted member 91

Gjest
Feil. R Racing er etter hva jeg har forstått et spill laget av de samme som laget Ridge Racer, bare ikke fullt så ... bra.

Og jeg tenkte over Rumble Racing seneste idag selv, og hvor fett og undervurdert det egentlig var. Har det ikke selv, men jeg kjenner en som muligens fortsatt har det i behold. Jeg kan spørre om han vil selge det for deg? Om du er interessert i spillet brukt, that is.

Og jeg tenkte over Rumble Racing seneste idag selv, og hvor fett og undervurdert det egentlig var. Har det ikke selv, men jeg kjenner en som muligens fortsatt har det i behold. Jeg kan spørre om han vil selge det for deg? Om du er interessert i spillet brukt, that is.
[/b]
Mhm, spiller ingen rolle for meg om det er nytt eller brukt,
så lenge det virker
:D

D

Deleted member 91

Gjest
Greit, jeg skal høre med ham så fort han logger seg på MSN.

Jepp Alex, det er spillet :)
Og det er gøy jo *smile*

Men det der er ikke i pal-versjon...
Kun Ntsc...
Og det er vel så at det ikke funker på den
maskina jeg har, tror jeg, uten at jeg
vet noe særlig om det.

Rumble Racing ja. Det kjøpte jeg etter en anmeldelse i offisielt PS2 magazine og har ikke angret siden. Bladet omtalte spillet som det raskeste bilspillet til dags dato, men dette var jo før Burnout kom på markedet.

Spillte det igjen for ikke så altfor lenge siden, og det er fortsatt like artig. Grafikken er myk og rask, og bilene beveger seg som gigantiske matchbox biler, noe som i dette spillet er positivt. Det beste med spillet er at du kunne låse opp nye biler og baner i multiplayer mode, noe som desverre som regel bare kan gjøres i singleplayer.

Om noen får sjansen til å plukke opp spillet for en billig penge, er det så absolutt verdt det. En av de glemte perler. Min står fortsatt trygt og godt i hylla.

LocoLennon: ja, ikke sant :D Synes det er et hærlig spill jeg.
Lånte det av en kompis for ca et år siden, jeg og sambo satt
klistra og spilte som gale *moro*
Skulle fått tak i det igjen nå, men kompisen min har det ikke...
Bare krysser alle fingre og tær for at jeg finner det!
Må ha det, bare mååå ha det :forelsket:

D

Deleted member 91

Gjest
Du kan krysse alle dine fingre og tær tilbake igjen, for vennen min er interessert i å selge det. Det skal funke helt fint. Hvor mye var du villig til å gi for det, tror du?