Runescape

D

Dalai'Lama

Gjest
#1
noen som spiller runescape?
eller outw4r?


til alle sure 1-3k post folk.. ikke si NEI INGEN SPILLER OW... la folk svare selv...

er det noen som spiller noen bra rollespill i det hele tatt?
 
#2
Spilte runescape for er par år siden, men gikk litt lei.
Har prøvd igjen etter at de oppgraderte og synes egentlig det er et ålreit spill. Spilte utkrig før men gikk fort lei. Så egentlig ikke noen mening i det.
 
D

Dalai'Lama

Gjest
#3
ser du mening i noe?

meninga er å få ting, starte et crew, bli god, own the competition... =)
 
#6
Opprinnelig skrevet av Pimp@03.03.2005, 19.52
ser du mening i noe?

meninga er å få ting, starte et crew, bli god, own the competition... =)
184734​
Joa...Men ble frøktelig lei...Alt handlet kun om å få bedre ting og slikt.
Spiller heller noe annet.
 
#7
INGEN SPILLER OW!

(se! jeg sa det også, men jeg har bare 600 innlegg)

Men Runescape er faktisk litt bra, og jeg spillte det ca 3 timer før jeg gikk lei.
Ow er det nærmeste hardbarka cs-nerder kommer et rpg!
har folk sett hvordan ow ser ut? det er bare så evig tragisk! Jeg har nesten ikke ord for det hele!
 
#9
Bah, OW er for retards, det er ihvertfall min mening.
Edit: Dette går for Runescape også
 
#10
Spilte Runescape helt sykt mye en stund, men gikk lei. Det hender at jeg titter innom, men det er mest for å se hva som skjer der inne, og for å holde en noenlunde kontakt med de andre etablerte som er på lista mi.

Jeg gikk fra å være en hardcore "trainer", til å bli en hardcore "trader". Hovedgrunnen til de fleste "skills" i dette spillet, er å tjene penger. Jeg lvlet opp mining sinnsykt mye en tid, for å se at jeg trengte litt mer skills i combat før jeg kunne avansere til de områdene hvor en kunne få mith og lignende mer effektivt.

Så jeg lvlet opp alle de tre main combat-statsene, for å se at uansett hva jeg gjorde, så var det alltid en eller annen som var dobbelt så god uansett. Så jeg begynte å kjøpe billige runes i mindre mengder, for å selge dem dyrere i større mengder. Og slik fortsatte det oppover i systemet, helt til der jeg er i dag. Nå er jeg en såkalt "PHat-merchant", og kan spekulere i absolutt alle ting som finnes i spillet.

Søk etter North_Viking i spillelista, så finner du statsa mine. Gjennom diverse kjøp&salg perioder, så har jeg samlet sammen omtrentlig 100 mill i cash.

Runescape er vel grunnen til at jeg er redd slike spill nå, for jeg vet hvor vanedannende de kan være.


Crazy Ivan: Og du er en idiot, men det er bare min mening, retard.
 
#11
Ok, var kanskje litt trangsynt, jeg likte ikke spillet, det betyr ikke at det er noe galt med spillerne eller? :kos:
 
#12
Motsigelser, la oss prise motsigelsene! ^_^
 
#13
Da er jeg offisielt ute av Runescape, this time for good :ler:

Hvorfor påpeker jeg at denne gangen er det absolutt? Joda, jeg har slutta med dette spillet før, og da ga jeg bort alt jeg eide og hadde til folk jeg kjente i spillet. Omtrentlig 1.5 mill etter at alt var omgjort til cash.

Nå derimot, etter årevis med spilling, solgte jeg alt jeg hadde av verdi, og endte opp med over 150 mill i cash.
Deretter gikk jeg rundt og ropte ut "Buying one single ore for 10 mill in cash", eller bare trada en tilfeldig kar og ga ham 5 mill. Dette var, utrolig nok, sinnsykt morsomt!

Det ble totalt opprørstilstander inne på den serveren jeg gikk amokk i, og forhåpentligvis så blirNorth_Viking husket i lange tider.
Forrige gang så husket folk meg når jeg logget på igjen over ett år senere :kul: Og da delte jeg ut tilsammen bare 1.5 mill.

For å forstå denne settingen, så må du nesten ha vært en ihugga addict på Runescape over flere år (noe sykt mange faktisk er pr i dag). Faktisk er det akkurat nå over 81000 som spiller Runescape på en gang, og dette er en rolig dag.

Ta mitt gode ord som ett godt råd, ikke start med dette spillet. La førsteinntrykket regjere, og kasser spillet som en fiasko :)