runescape

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Hva med å spille spillet og tjene penga selv, slik det er meninga man skal gjøre...? Bare en tanke, altså.
 
#3
DROPP RUNESCAPE! Seriøst, jeg mener det :D Jeg blei hekta på det spillet, og endte med at jeg bare droppa alt jeg hadde i et såkalt "drop-party".
Jeg hadde ett sett med "phats", 11 sett med masker+++ og over 50 mill i cash. Endte vel opp på lvl 86 eller noe, med mining som høyeste lvl (90), tror jeg. Husker ikke, og jeg MÅ ikke huske lol

Når jeg spilte så kosta en blå maske, som den dyreste, 450k. Og jeg tror det var den blåe "phaten" som var dyreste med 7 mill eller noe.

OM du vil tjene masse penger, raskt, start med å kjøpe i små mengder billig, for å selge i store mengder dyrt. Vet ikke hva som er inne nå, men da jeg spilte så var det runes som var i slaget.

*mimre*
 
#4
runescape ja.. haha :p DET er lenge siden det!
 
#5
Bah! Jeg satt på bussen på vei fra skolen her på fredag, og rett bak meg satt det 3 gutter rundt 15 års alderen.
Etter at de hadde snakket litt om noen helt meningsløse ting så begynnte den ene å snakke om et fantastisk nytt spill han påstod ble lagt ut på nettet for bare 4 måneder side, kalt Runnerscape
Du kunne liksom mine og drepe monstre og sånt shit, og det var selvfølgelig et helt nytt konsept som de som har laget dette spillet har funnet på!

Jeg var sånn ca <-------------> så langt fra å snu meg rundt og skjelle de ut foran en fullstappet buss. Eneste som holdt meg igjen den roende musikken jeg hadde på MP3 spilleren min, som selvfølgelig ble skrudd på høyeste volum.
 
#6
Bah! Jeg satt på bussen på vei fra skolen her på fredag, og rett bak meg satt det 3 gutter rundt 15 års alderen.
Etter at de hadde snakket litt om noen helt meningsløse ting så begynnte den ene å snakke om et fantastisk nytt spill han påstod ble lagt ut på nettet for bare 4 måneder side, kalt Runnerscape
Du kunne liksom mine og drepe monstre og sånt shit, og det var selvfølgelig et helt nytt konsept som de som har laget dette spillet har funnet på!

Jeg var sånn ca <-------------> så langt fra å snu meg rundt og skjelle de ut foran en fullstappet buss. Eneste som holdt meg igjen den roende musikken jeg hadde på MP3 spilleren min, som selvfølgelig ble skrudd på høyeste volum.
[/b]

Hehehe :p jeg husker jeg lagde figuren min i 2002 eller noe :p prøvde d i dag for første gang på 1 år ^^