Ryddesalg! Mye spennende: 360, Wii, DS, PS2, filmer og TV-serier.

#1
Alt skal forhåpentligvis bort.

Wii:
-The Legend of Zelda: Twilight Princess SOLGT
-Super Monkey Ball: Banana Blitz
-Wii Play

Xbox 360:
-Gears of War SOLGT

PS2:
-God of War SOLGT

DS/GBA:
-Elite Beat Agents (DS) SOLGT
-Castlevania: Double Pack (GBA, DS)

Xbox:
-Halo 2 (kompatibel med 360)
-Metal Arms: Glitch in the System (kompatibel med 360) SOLGT
-Ninja Gaiden Black

TV-serier:
-"Dead Like Me" sesong 1 og 2 (S2 med engelsk tekst, S1 uten tekst)
-The Shield sesong 3 (S1, engelsk tekst)
-Nip/Tuck sesong 3 (norsk utgave)
-Aqua Teen Hunger Force sesong 1, 2 og 3 (S1 med engelsk tekst)

Filmer:
Michael Haneke:
-Time of the Wolf (S2 med engelsk tekst)
-Codename Unknown (S2 med engelsk tekst)
-Skjult (norsk utgave) SOLGT

-Pingvinenes marsj (norsk utgave)
-Save the Green Planet (sør-koreansk galskap) SOLGT
-Palindromes (S2 med engelsk tekst) SOLGT
-Zathura (norsk utgave)
-Charlie og sjokoladefabrikken (norsk utgave)
-Madagaskar (norsk utgave)



Selges eller byttes bort. Alt er i perfekt stand.

Jeg er først og fremst interessert i Rainbow Six: Vegas til 360, VC-kontroller, nyere sesonger av The Simpsons, King of the Hill og South Park, Carnivale sesong 2, Family Guy sesong 5, The Shield sesong 4, Nip/Tuck sesong 4, anime serier osv. Annet kan være interessant, så bare kom med tilbud.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#2
Hva / hvor mye skal du ha for Gears of War? Bytter helst, men hører gjerne en pris også.

Selv kan jeg by på spill til Xbox 360, Xbox, Playstation, Playstation 2, Gamecube og i værste fall Wii (hvis du er gira på Red Steel og klarer å overbevise meg om å gi det bort).
 
D

Deleted member 91

Gjest
#3
Ultrainteressert i Elite Beat Agents, altså. :) Hvor mye i kronasjer kunne du tenke deg for det?
 
#5
Hvor mye for Pingvinenes marsj, Save the Green Planet og Palindromes?

Kan eventuelt bytte mot noe her:

GC:
Amazing Island [NTSC]
Resident Evil
Sonic Mega Collection
Zoocube
Mario Power Tennis
Hulk Ultimate Destruction

PS2:
King of Fighters Maximum Impact
.hack//INFECTION
Kya Dark Lineage
Prince of Persia: The Sands of Time
Silent Hill 4: The Room
Project Zero
Glass Rose
Gladiator Sword of Vengeance
Rygar "The Legendary Adventure"
Parappa The Rapper 2
The Bouncer
Gift
Mark of Kri


DS:
Zoo Keeper
Dr. Kawashima's Brain Training How Old Is Your Brain?

PSP:
Ridge Racer
MediEvil: Resurrection
Wipeout Pure

PSX:
Firebugs
Rage Racer (uten manual)
V-Rally
Carmageddon
Radikal Bikers
Johnny Bazookatone
Dragon Ball Final Bout
Pitball
Evos's Space Adventure.
 
#8
Nicholas:
Du skal få det for 250 kr inkl. porto. Høres det greit ut?

Aquila:
Har du noe spennende til Xbox eller Xbox 360? Kan forsåvidt tenke meg Red Steel, men det virker ikke som du har lyst til å kvitte deg med det, så jeg skal ikke være slem. ;) Har mest lyst til å bytte, så kom gjerne med de titlene du tror kan være interessante for meg. PS2 har jeg ikke, og GC-spill er ikke så interessant. Hvis ikke, så kan du få kjøpe det for 350 kr inkl. porto.

Sancti:
150 kr inkl. porto. Interessert?

Ghaz og rulleguru:
200 kr, som er høyeste bud, er altfor lavt. Kommer nok ikke til å selge det for under 350 kr.

Psylopat:
300 kr inkl. porto, eller begge DS-spillene. Kan et av alternativene være aktuelle?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#9
Splinter Cell: Chaos Theory og Conker's Bad Fur day kan du få, begge til Xbox. Kanskje ingen vits i å foreslå Halo 2 siden jeg ser du selger det.

Til Xbox 360 har jeg Perfect Dark: Zero, TESIV: Oblivion og GRAW, som jeg alle er litt skeptisk til å sende vekk.

For å starte med et tilbud, hva sier du til enten to Xbox-spill og en DVD eller et Xbox-spill, en DVD og hundre kroner?

Her er noen DVD-er å velge i, skulle du få lyst på:

LotR: Fellowshp of the Ring
LotR: Two Towers
Super Size Me
Taxi
Ressurrection
Stalingrad
Guns n' Roses: Use Your Illusion
David Bowie: Ziggy Stardust and The Spiders From Mars, the motion picture
Crossroads 2-disc (=D)
The Bunker
Behind Enemy Lines
Bleeder
Close Contact of the Third Kind


Hvis du har noen andre forslag til sammensetninger så bare kom med dem. Hvis du kunne tenke deg flere DVD-er istedet for penger, bare DVD-er pluss penger eller hva som helst, så bare kom med det.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#11
Kom forresten over en Elkjøp-avis med Gears of War til 399,- i morges, så 350,- er littegrann i drøyeste laget for et brukt et. Men nå som det er sagt ligger fortsatt spilla og DVD-ene mine i posten over klare til å sendes, så du får bare velge og vrake, men.
 
#12
Psylopat:
Jeg kommer ikke til å halvere noen av tilbudene, men du kan få filmene for 250 kr inkl. porto eller ett DS-spill pluss 100 kr. Kan dessverre ikke gi deg et bedre tilbud.

Aquila:
Da er 350 kr for mye, det er jeg enig i.

Jeg kan dessverre ikke tenke meg noen av DVD'ene, selv om Britney i undertøy frister. ;) Har spilt både GRAW og Oblivion, og PDZ har jeg ikke lyst på. Xbox-spillene er heller ikke interessante.

Hvis jeg ikke får mer enn 200-250 kroner for GoW, så kommer jeg til å beholde det.

Vi står litt fast her, skjønner jeg. Hva med DS-spill?
 
#15
SITAT(Sulky @ 22.01.07, 16.06) 48485
Ville du ha byttet metal arms mot 2-3 DVDer?
[/b]
Det kunne jeg tenkt meg. :)

Metal Arms er forøvrig et undervurdert spill, som byr på intense og utfordrende øyeblikk. Gi meg en liste over filmene du vil kvitte deg med, så blir vi nok enige.
 
#16
SITAT(Aquila @ 22.01.07, 15.55) 48483
Så hva med 250 kroner og Britney i undertøy?
[/b]
Beklager, men jeg skal prøve å få byttet det bort. Spillet er verdt mer enn 250,- for meg, men hvis noen hadde et spill jeg virkelig hadde lyst på, så hadde jeg slått til.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#17
250 kroner, Britney i undertøy og bilde av meg i undertøy...? :(

Evt. 250 kroner og et Xbox-spill (og Britney i undertøy...?). Burde være en knakandes god deal enten du ender opp med å like spillet eller ikke :p Evt. flere DVD-er. Bah. Har lyst på noe nytt å spille på til helga...
 
#18
Skal være litt snill og medgjørlig nå, Aquila. Gi meg Conker og 250 kr, så blir det Gears of War-spilling på deg i løpet av noen dager. Send meg en PM med adressen din, så tar vi det derfra. :)
 
#20
Hvor mye skal du har for nippa/tucca?


Så hva med 250 kroner og Britney i undertøy?[/b]
Hmmm, før eller etter hun fikk ze baby

DAMN! Hun var så pen på michal jackson 30th, sjekk beina!



edit: Ahh fuck it!