Ryddesalg! Mye spennende: 360, Wii, DS, PS2, filmer og TV-serier.

D

Doctor Downs

Gjest
#21
Crossroads var vel før hun fikk noe unge. Var vel strengt tatt før hun gikk for å være noe annet enn jomfru ^_^
 

Novastrum

Feminist-elitist
#22
Hvor mye for Twilight Princess?
 
#23
Novastrum:
Har mest lyst til å bytte til meg et spill av nyere dato. Har du noe å by på, Xvbox 360, Wii eller DS?

Angående pris, så må jeg nok be om 350 inkl. porto.

NiloPilo:
Tja, la oss si 250 inkl. porto. Men bytte er aller best: spill, filmer...
 
#24
Dette er det jeg har som kan byttes:

Running Scared
Istid 2
X-MEN THE LAST STAND(2 disc spescial edition)
 
D

Doctor Downs

Gjest
#27
X-Men 3 er også en bedre film enn Istid 2, uten at det sier veldig mye om X-Men 3.
 
#29
Helt enig med deg, Thinaran. Running Scared var fjorårets positive overraskelse for min del. Minner meg veldig om 70-tallets hardkokte actionfilmer som aldri la noe imellom, og som aldri prøvde å rettferdiggjøre bruken av vold og sex med kvasiintelektuell eksistensialisme eller politisk korrekthet. Running Scared er rett-på-sak råskap akkompagnert av et audiovisuelt bombardement - som nesten fører til overstimuli. Walker er også råtøff i hovedrollen. The Cooler av samme regissør er også å anbefale. Ulik, men har mange av de samme kvalitetene.

Grunnen til at jeg har lyst på Istid 2, er at jeg ikke har sett den og at jeg har noen unger i familien som bruker å se film hos meg.

Takk uansett for rådene, Thinaran og Aquila.
 
#31
Bookhouseboy: Sorry, fant et sted jeg for kjøpt den sesongen for 289 kr :)

Istid 2 var hore, slik at alle veit det :D
 
#32
Jeg gir 300kr for apeball. Inkl porto.

Edit:
Mulig jeg kan bytte mot Rainbow Six Vegas, må bare finne ut om jeg liker eller misliker det.. Spillet gir meg blandede følelser..
 
#33
NiloPilo:
"Hore" av alle ting. Ja ja, en barnefilm kan vel være horete. Kos deg med Nip/Tuck.

Lodin:
Det er for lite, og dessuten har rulleguru bydd mer.

rulleguru:
Jeg er svært interessert i R6: Vegas, så det hadde vært glimrende med en byttehandel. Hadde håpet på 350,- inkl. porto for Banana Blitz, men vi får se.