Rykte: Microsoft erstatter Core med ... Arcade?

Endre

Ødela forumet

Som dere forhåpentligvis får med dere fra bildet ovenfor, skal den nye billigversjonen visstnok også få HDMI (som allerede finnes i Elite og i den senere tid også i Premium), selges med et minnekort med fem forhåndsinstallerte arkadespill, og en trådløs håndkontroll. Den får også litt kjipere farge, kan det se ut som.

Hvis dette stemmer, er det beste med denne nyheten (i mine øyne) at de som allerede har en 360 kan oppgradere til en med HDMI for en ... ganske billig penge, hvis de gidder det. Jo, og det faktum at denne maskinen også har alle de nyeste løsningene på overopphetningsproblemet, som den ekstra vifta (eller var det kjøleribbe?) og det nyeste hovedkortet (ikke 65nm ennå).

Jeg tror ikke Microsoft kommer til å kapre så mange Wii-kunder, selvom det kan virke som det er det de satser på med denne SKUen (eller er det bare hardcore-folk som kjøper XBLA-spill uansett?).

Kilde: Kotaku.

D

Deleted member 91

Gjest
For hvis det er en ting som er klart etter katastrofen med Core og 20GB-PS3ene så er det at vi trenger enda flere nestegenerasjonsSKUer. :rulleøyne:

Kilik

Lokal moderator
Enig angående harddisk ja. Det burde vært standard hos alle konsoller denne generasjonen.

Men skjønner hva MS pønsker på her. Med minnekort, enkle arcadespill og en omtrent lik pris er den satt til å konkurrere med Wii. Om det blir en suksess tviler jeg på. Jeg tror nok folk innen den demografien heller vil ha Wii Sports og Mario Galaxy enn Pacman og Viva Pinata.

Ellers logisk at de kjører HDMI over hele linja fra nå av. Det er billigst for MS å masseprodusere kun én type hovedkort.