Så, broren min ga meg en gammal PSP

Shinra85

Spillegals effort emo
#1
Så da lurte jeg på hvilke spill som er verdt å sjekke ut? Er aller mest gira på fysisk format, men nedlast funker også gull.

Har Ridge Racer og det funker så absolutt hadde det ikke vært for at jeg aldri har vært så gira på bilspill. Vurderer å laste ned den Persona 2/ Persona 3 bundlen som ligger på PSN
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#4
Du husker ikke hvem jeg er når du møter meg, så tar ikke helt ditt ord for gode jørpegger.

Dessuten vet jeg at Persona eier, var bare spørsmål om jeg skal jakte på fysiske eksemplar eller laste ned
 
#6
Du bør sjekke ut Tactics Ogre, det er snekret sammen av samme gjengen som lagde Final Fantasy Tactics. Det finnes også en port av Final Fantasy Tactics. Begge bør spilles.

Metal Gear Solid: Peacewalker er også knall, men styringen er latterlig mye bedre på 360 og PS3, så kjøp heller Metal Gear Solid HD Collection.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Det er ikkje mange verkeleg fete PSP-spel (dessverre), men eg stør Final Fantasy Tactics: War of the Lions (heile tittelen). Dersom du ikkje har fått nok taktisk JRPG-action så finst oppføljaren til Valkyria Chronicles òg på PSP, den heiter så klart Valkyria Chronicles 2 og er skikkeleg bra.

Meir obskurt og vrient å få tak i:

Det finst ei nyutgåve av Mega Man (ja, det første spelet) til PSP som heiter Mega Man: Powered Up!. Kva er vitsen? Jo, vitsen er at heile spelet er laga på nytt, med ny manga-grafikk som er skikkeleg stilig. Du kan òg bruke den gamle grafikken viss du hater deg sjølv. Men! Det er òg med to nye bossar (som ikkje er superbra, men likevel), OG viss du drep bossane med berre Mega Buster, så... kan du spele gjennom heile spelet som dei (og ein del hemmelege figurer). Og det er med eit verktøy for å lage dine eigne Mega Man-brett. Og Capcom hadde ei nedlastingsteneste der dei la ut masse ekstra snacks; brettpakker, nye ting til brettverktøyet, nye kostymer til ymse figurer (Roll har ganske mange, gjett kvifor), og... masse. Tenesta vart så klart lagt ned for nokre år sidan, men sist eg sjekka (òg ei stund sidan, innrømmer eg) gjekk det framleis an å logge seg på og laste ned ekstradillet.

Rytmespel har du dekka på PSP, den har porter av både Gitaroo Man og PaRappa the Rapper (dessverre ikkje Um Jammer Lammy). Verdt å sjekke ut om du liker sære rytmespel.

Og til slutt, kanskje det særaste: Hammerin' Hero (GenSan i Europa, av ein eller annan grunn). Det er berre eit rett-fram action-plattformspel med litt klønete styring, der du speler som den hamrande helten som må slåst mot nokre slemme bygningsarbeidarar. Men! På kvart brett er det massevis av folk som slit med ymse saker, som regel greier du må slå vekk eller flytte til ein annan plass med hammeren din. Nokre brett har fleire problemsituasjoner som føljetonger, der du må finne ut kva du må gjere i rett rekkefølge for å løse biffen. Men men! Nokre brett igjen krev ein spesiell figur, og greia er at du må låse opp hemmelege kostymer som gjev deg eit nytt yrke som kan løse desse sakene. Eksempler er dykker, DJ, sushikokk osb. Dette ekstra puzzle-opplegget bles verkeleg liv i eit rimelig simpelt spel. Og gjer at eg synest det er artig til trass for at det har stygg hakking når mykje skjer samstundes.

Ville òg ha anbefala Thexder om det ikkje berre var eg som likte det i heile verda, og det berre fordi det er ei nyutgåve av eit hønngamalt DOS-spel der du speler som verdas mest ubrukelige Transformer.
 
#11
Det er jo tross alt en del brukbare ting på PSP:
Wipeout Pure og Pulse, Ridge Racer 2, Lumines, Persona 3, Burnout Legends/Dominator, Virtua Tennis, Half-Minute Hero, Outrun 2006: Coast 2 Coast, Tony Hawk's Underground 2, Tekken 6, Metal Gear Acid 1+2, Gradius Collection, Every Extend Extra, Ace Combat X, diverse FIFA-spill, Street Fighter Alpha 3 og sånt.

I tillegg støtter PSP-en mange ålreite PSX-spill, som Ridge Racer Type 4, Blood Omen + Legacy of Kain, Jumping Flash, Silent Hill, Resident Evil 1-3, Tomb Raider 1-3, Twisted Metal, Wipeout, osv.

Jeg spiller på min side Monster Hunter: Freedom Unite og det er temmelig kult så langt.

Er også fortsatt litt gira på å prøve the Warriors, og til og med Manhunt 2.

En stor bonus med digitale PSP-spill er at de støttes på PS Vita—så om du seinere finner ut at du skal ha en Vita, får du med deg den biten av spillbiblioteket over. (Inntil Sony lager PSP3 og kutter ut support for PSP, da.)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Ja, skaff Ridge Racer 2. Ikkje Ridge Racer 1. Dette av di Ridge Racer 2 inneheld det aller meste (alt?) frå Ridge Racer 1, pluss mykje ekstra. Har spelt det i rundt rekna... mange timar. Når det gjeld Lumines, så er det ikkje noko gale med Lumines 1, men i Lumines 2 kom det eit par ekstra modi (lite nytt om du har spelt nyare utgåver), og ikkje minst: Lisensiert musikk, komplett med musikkvideoar. Det krev ein spesiell type person til å sette pris på det, men det er noko eige med å spele Lumines medan Hollaback Girl-videoen snurrar i bakgrunnen. Eg vart såpass glad i spelet at då eg mista hundretimarssaven min, spelte eg like greit hundre timar til.

Og berre så det er sagt: Ingen har lyst til å prøve Manhunt 2. Det er ikkje sjokkerande i det heile, om ein ser bort frå kor sjokkerande dårleg det er laga. Manhunt hadde ikkje superkvalitet på den akkurat, og det vesle som var bra i det spelet er heilt vekk i oppføljaren.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#14
Ja, pokker. MGS: Acid er noe jeg bør få snust på.

Ellers takker jeg for mange gode tips (ikke deg, Jante), gått for det meste i Crash Bandicoot da jeg allerede hadde det på lagt inn på PS3. Venter dog på Lords of Arcana som en kompis hadde blodhekta på. Monster Hunter-serien kan være verdt en titt
 

Lodin

Der Waaaah
#15
Noe som ikke er japansk uguu~ a? Patchwork Heroes er ganske uguu~, men mer på den tsjekkiske tegnefilm fra 80-tallet måten. Man skal forsvare den lille byen sin fra gigantiske svevende krigsskip og det gjør man såklart ved å fly opp til dem i små helikoptre og sage og bombe dem i filler. Mens man klatrer omkring på skroget og forsvarer seg mot robotiske insekter. Det er japans svar på Bioshock Infinite. Man har folk med seg og når de dør er det like krise som i Cannon Fodder. Også har det awesome themesong. Som såklart ikke er med i den vestlige versjonen annet enn littegrann i traileren.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#17
Ingen som har foreslått Metal Gear Solid: Portable Ops enda? Vil spille det selv, men har ikke PSP. Endelig fått fatt i Peace Walker nå som det kom i HD-utgave og har spilt ganske forbanna mye.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
Har spelt det, men det er berre OK. Spel heller Peace Walker, betre på samtlige område.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#19
Har denna MSG: HD Collection, så Peace Walker er ikke høyest på lista for PSP-spell.

Snuser litt rundt på den ville verdensveven etter spell. Hyl forøvrig ut om noen vil selge meg noen
 

Mako

Two-headed
#20
Personlig kjøpte jeg psp for å spille FF7 Crisis Core. Anbefales hvis du liker Final Fantasy, kampsystemet fra FF12+n og vil vite forhistorien til FF7. Ellers er Kingdom Hearts Birth by Sleep gjennomsnittlig ålright.