Så hvem vant E3 2012

Hvem vant E3 2012?


  • Totalt antall stemmer
    24

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#41
Pii U.
 
#44
Egentlig er Wii U en enorm helomvending.
I 2006 var beskjeden at spilling skulle gjøres så enkelt, intuitivt og tilgjengelig som mulig. Vanlige spillkontrollere hadde blitt for komplekse med for mange knapper. Kontrollen skulle ufarliggjøres ved at den skulle se ut som fjernkontrollen til TV-en din og med svært få knapper så selv bestemor kunne være med på leken. Nå lanserer de en kontroll med rekordmange knapper og en ekstra skjerm som for bestemor kan minne mer om en datamaskin enn en spillkontroll.
Enig. Og i stedet for den enkle "alle har en Wiimote hver" er det blitt "en spiller har en Wiipad, de andre har Wiimotes og Nunchuks". Jeg tror det Nintendo gambler på er styrken/verdien av Wii-merkevaren, mao. at folk allerede skal vite at "Wii er spillmaskinen for the rest of us" og derfor være åpne til å skaffe toern.

Det blir spennende å se hvordan det går, i hvert fall. Ingen skal si at Nintendo mangler baller – å headline med Pikmin 3 og NintendoLand er absolutt et tydelig alternativ til The Last of Us og Halo 4, i det minste.
 
#45
Det blir spennende å se hvordan det går, i hvert fall. Ingen skal si at Nintendo mangler baller – å headline med Pikmin 3 og NintendoLand er absolutt et tydelig alternativ til The Last of Us og Halo 4, i det minste.
Du kødder nå? Pikmin 3 ja, okey greit, men NintendoLand er ikke noe alternativ til noe som helst. Det var det som skuffa mest av alt, eller det var bare jævlig kjedelig. New Super Mario Bros, ja faen til og med ZombieU ser freshere ut.

Liker hvordan alle var så med Nintendo da de gjorde alt simpelt " Oh Nintendo-chan, keep it simple" og nå som de følger resten av gjengen, gambler de? Nintendo gambler på nada. De gjør det alle forventet, går opp i specs for å konkurrere med MS og SONY.
 
#46
Elsket Nintendo sitt E3 opplegg. Var så utrolig dass at jeg ikke kommer til å kjøpe WiiU(med det første ialf).

Samme Mario som på Wii?!? Hva faen tar du meg for Nintendo? Nintedrittland? Zombiefaenskap? Føkk åff!

3ds derimot fikk noen småfrekke titler.