Søker du halo3 clan?

#1
Vi i Warriors of Justice er en halo3 klan,
som søker inn flere Halo entusiaster i teamet.
Klanen er godt tilrettelagt og nøye planlagt over
lengre tid, slik at vi skal få en stabil og bra fremtid!

Her vil vi kun prioritere Halo 3 som klan spill,
Slik at vi skal slippe å sjonglere mellom spillene
hele veien, der vi bare kan konsentrere oss med Halo3.

For de som skulle interessere seg, kan legge inn en
søknad allerede nå på vårt klan forum, vi har en egen
tråd innpå der til de som vil joine klanen.

Kriterier for medlemskap
15års grense + vi påkrever at du har headset og live gold.'
vi har begrenset aldersgrensen for å drive mest mulig seriøst.

Vi har holdt på med Halo 3 helt siden release nå. Grunnen til at vi søker nye medlemmer er fordi vi har mistet et medlem. Vi trenger i midlertidig bare 1 medlem men vi vil også selvfølgelig at spillerne skal være god på halo.

For mer info om klanen, besøk vårt forum
Warriors Of Justice www.woj-forum.moo.no
 
#2
Hvor ligger dere sånn skill-messig, da? Hvilken rank o.l.
 
#3
SITAT(Affable @ 26.11.07, 23.09) 91081
Hvor ligger dere sånn skill-messig, da? Hvilken rank o.l.
[/b]

Vi har egentlig ikke hatt så mange klan kamper. Vi var litt uheldige i begynelse fordi vår gamle klan-leder fikses oss opp med ganske gode klan vi skulle ha kamper mot og dette endte opp med at vi fikk litt bank. I begynelsen kan jeg trygdt si at vi hadde dårlig samarbeid men dette er noe av de tingene vi fikser på eventuelt treninger. Vi kjører selvfølgelig mlg regler og kjører trening opp til 2 dager i uken. Vi forventer jo selvfølgelig at vis du vil være med må du stille opp på både treninger og kamper.
 
#4
Så... Hvilket nivå er dere på skill, rank, og XP-messig?
 
#5
SITAT(Affable @ 26.11.07, 23.30) 91085
Så... Hvilket nivå er dere på skill, rank, og XP-messig?
[/b]

Utgangspunktet her er jo om folk vil joine oss eller ikke, vi har ikke satt noen krav altså xp messig. Som oftest på halo har ofte xp ingenting å gjøre med hvor god en er. Jeg har sett, og spilt mot mange som har hatt lite xp men vert veldig gode på halo.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#6
Gamertag står på profilen hans, bare å slå det opp på Bungie.net. Captain Grade 2, Highest Skill: 31, Total EXP: 159, K/D Ratio : 1.00. Det var det viktigste. Jeg ser heller ikke at han har spilt noe Halo 2, hvert fall ikke med det gamertaget.
Ikke noe for meg med andre ord.
 
#7
Nothanks. Hadde dere tenkt på og ta inn folk som har spilt det mye, har høy rank o.l, så kanskje. Men når eneste kravet strengt tatt er at han har hår på kølla dropper jeg det. Lykke til anyways.
 
#8
SITAT(Affable @ 26.11.07, 23.44) 91089
Nothanks. Hadde dere tenkt på og ta inn folk som har spilt det mye, har høy rank o.l, så kanskje. Men når eneste kravet strengt tatt er at han har hår på kølla dropper jeg det. Lykke til anyways.
[/b]

Søkerne vil selvfølgelig bli testet om de er gode nok. Men vi fokuserer ikke på hvor mye xp de har.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#9
Dere er med andre ord ikke så gode, og håper på å finne noen herfra som kan hjelpe dere?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#10
SITAT(sloux @ 26.11.07, 23.29) 91084
Vi kjører selvfølgelig mlg regler og kjører trening opp til 2 dager i uken. Vi forventer jo selvfølgelig at vis du vil være med må du stille opp på både treninger og kamper.
[/b]

Vil bare legge til bitteliten HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHA!!! her. :)


Redigert: For de som lurer, er altså MLG Major League Gaming, og de har noen helt vanvittige regler som kort og greit fjerner alt som er morsomt og ikke 100% superteknisk ved spill. Tenk Halo-versjonen av Final Destination, no items, Fox only.
 
#11
Om jeg hadde joinet, ville det medført at jeg også hadde blitt nødt til og besudle det perfekte nicket mitt ved og sette "WoJ" forran?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#12
Warriors of Justice, catchy navn ihvertfall! :loth:
 
#13
SITAT(Affable @ 27.11.07, 00.06) 91101
Om jeg hadde joinet, ville det medført at jeg også hadde blitt nødt til og besudle det perfekte nicket mitt ved og sette "WoJ" forran?
[/b]

Vi har ikke satt noen krav på at du skal ha WoJ forann nicket, men vil jo helst at medlemmene skal ha det.

SITAT(Affable @ 27.11.07, 00.06) 91101
Om jeg hadde joinet, ville det medført at jeg også hadde blitt nødt til og besudle det perfekte nicket mitt ved og sette "WoJ" forran?
[/b]

HeHe gamle klan-lederen som fant det opp. :hehe:

SITAT(sloux @ 27.11.07, 00.20) 91103
Vi har ikke satt noen krav på at du skal ha WoJ forann nicket, men vil jo helst at medlemmene skal ha det.
HeHe gamle klan-lederen som fant det opp. :hehe:
[/b]
komentarer som ikke har noe med at dere joiner klanet kan dere holde for dere selv, B)
 
#15
Faens ass PICHOLAS, dont be hatin'
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#17
Ikke bare klarer man ikke å sitere, man feiler også på alle andre punkter. Sloux bes å utfordre meg når jeg endelig får intarweb i hus. Det er få ting som er så gøy som å pisse utover småunga. Evt. å få bekreftet at pappa er for gammal MEN DET SNAKKER VI IKKE OM.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#20
SITAT(sloux @ 27.11.07, 14.52) 91157
Kan dere ikke bare holde kommentarene for dere selv å heller la folk få lov å bestemme selv? ^_^
[/b]
s0 dIs iS wAt ItS LiEk.... t0 bE pWnEd....