Søker retro fra Nintendo

#1
Jeg leter etter konsoller fra Nintendo (retro) som nes og snes osv.
Jeg gir max 800,- for ting ;)
Håper noen kan selge meg tinga :D
 
#2
Jeg tok meg friheten og omskrev deler av emnetittelen og innholdet i første innlegg, slik at vi unngår fremtidige misforståelser o.l. :loth:
 
#3
SITAT(Frenzy @ 18.07.2006, 01.34) 15097
Jeg tok meg friheten og omskrev deler av emnetittelen og innholdet i første innlegg, slik at vi unngår fremtidige misforståelser o.l. :loth:
[/b]
takk ^_^
:confused: egentlig.... ser ingen forsell :hæ:
 
#5
SITAT(Zer0s @ 18.07.2006, 01.50) 15105
Men resten av oss ser forskjellen..
[/b]
omg :grine: nå så jeg det (hater det med lese og skrive vansker..... selv om jeg går gjennom posten jeg har skrevet ser jeg ikke feilene :( )

*on topic*
 
#6
SITAT(gameboy @ 17.07.2006, 23.54) 15106
omg :grine: nå så jeg det (hater det med lese og skrive vansker..... selv om jeg går gjennom posten jeg har skrevet ser jeg ikke feilene :( )

*on topic*
[/b]

Jeg har en del N64 spill. De er NTSC og uten cover og manual da men.. Har også en veske til å ha spillene i :)

N64 Passport: Putt et NTSC spill i den. På baksiden putter du et PAL spill. Stapp den i PAL N64 og spill :D

Spillene:

The Legend og Zelda: OOT NTSC (UÅPNET!! :eek:)
Diddy Kong Racing NTSC
Star Wars: Rouge Squadron NTSC
Top Gear Overdrive NTSC
Mario Kart 64 NTSC
The legend of Zelda: OOT NTSC Åpnet :p
Crusi'n USA NTSC (Tror det skrives sånn) OBS: Det er skrevet A.W. på siden.
World Cup 98 PAL
Rush 2 Extreme Racing USA NTSC.

Vel det er det.. Har også en NTSC N64 Maskin og en kontroll.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#7
Deler så godt som alt før PS2s tid med en bror, men jeg har en Action Replay til N64, skulle det være interessant. Det hender vel at jeg bruker den, så den går nok ikke helt gratis.
 
#8
SITAT(Aquila @ 18.07.2006, 12.56) 15138
Deler de fleste spilla før PS2s tid med en bror, men jeg har en Action Replay til N64 skulle det være interessant. Det hender vel at jeg bruker den, så den går nok ikke helt gratis.
[/b]
jaaaaaaaaaaaaaaa kjøper den for 300,- kann diskuteres nedover... veldig interesert :D :D :D
jeg har lett etter det i årevis XD

SITAT(Gihiro @ 18.07.2006, 11.33) 15128
Jeg har en del N64 spill. De er NTSC og uten cover og manual da men.. Har også en veske til å ha spillene i :)

N64 Passport: Putt et NTSC spill i den. På baksiden putter du et PAL spill. Stapp den i PAL N64 og spill :D

Spillene:

The Legend og Zelda: OOT NTSC (UÅPNET!! :eek:)
Diddy Kong Racing NTSC
Star Wars: Rouge Squadron NTSC
Top Gear Overdrive NTSC
Mario Kart 64 NTSC
The legend of Zelda: OOT NTSC Åpnet :p
Crusi'n USA NTSC (Tror det skrives sånn) OBS: Det er skrevet A.W. på siden.
World Cup 98 PAL
Rush 2 Extreme Racing USA NTSC.

Vel det er det.. Har også en NTSC N64 Maskin og en kontroll.
[/b]
desverre har alle spillene :usikker:
 
D

Doctor Downs

Gjest
#9
Action Replayen er din for 300 kroner pluss porto. Den var pakka i sånn plastikk-skit, så har ikke noe fancy eske på den, og manual vet jeg jammen ikke hvor er, men hvis du vet hva det er skjønner du den med en gang. Kan legge den i et cover av noe slag så den kommer uskadet fram. Send meg en PM, så får vi this show on the road.

Edit: Woops, det følger med manual allikevel! :) Og den er i form av... en VHS-kassett! Ruller carten og VHS-en inn i bobleplast og sender avgårde så fort jeg har adressen din hvis du er interessert.
 
#10
SITAT(Aquila @ 18.07.2006, 17.36) 15174
Action Replayen er din for 300 kroner pluss porto. Den var pakka i sånn plastikk-skit, så har ikke noe fancy eske på den, og manual vet jeg jammen ikke hvor er, men hvis du vet hva det er skjønner du den med en gang. Kan legge den i et cover av noe slag så den kommer uskadet fram. Send meg en PM, så får vi this show on the road.

Edit: Woops, det følger med manual allikevel! :) Og den er i form av... en VHS-kassett! Ruller carten og VHS-en inn i bobleplast og sender avgårde så fort jeg har adressen din hvis du er interessert.
[/b]
kom plutslig på at det var gamechark jeg leita etter men.. siden jeg elsker retro :elsk: vil jeg gjerne ha et bilde av den vist det er mulig så får jeg se :D :thumbup:
ps. viste ikke at det fantes Action Replayen til N64 engang :blunk:
 
D

Doctor Downs

Gjest
#13


Du bare setter den i maskina og plugger spillet oppå den igjen. Gameshark døde vel omtrent i N64-generasjonen, og uten et bibliotek av gamle N64-blader kan du få en case med å finne koder. Codejunkies, under Datel, som lager Action Replay har derimot alle koder til alle systemer samla her. Du kan velge platform og region (UK for PAL, USA for US-NTSC eller Japan for JAP-NTSC) og bla gjennom det digre arkivet av koder etter alt mulig godis. Ett av mine beste minner er blandt annet Cradle og Statue som multiplayerbaner i Goldeneye, for å nevne noe.
 
#14
SITAT(Aquila @ 19.07.2006, 01.24) 15250


Du bare setter den i maskina og plugger spillet oppå den igjen. Gameshark døde vel omtrent i N64-generasjonen, og uten et bibliotek av gamle N64-blader kan du få en case med å finne koder. Codejunkies, under Datel, som lager Action Replay har derimot alle koder til alle systemer samla her. Du kan velge platform og region (UK for PAL, USA for US-NTSC eller Japan for JAP-NTSC) og bla gjennom det digre arkivet av koder etter alt mulig godis. Ett av mine beste minner er blandt annet Cradle og Statue som multiplayerbaner i Goldeneye, for å nevne noe.
[/b]
:eek: den må jeg bare ha :D nettop kjøpt spill fra usa som ikke passer i pal maskinen min
la åss få handelen igang
 
D

Doctor Downs

Gjest
#16
Woah, woah, jeg mente ikke at den fungerer som en Freeloader. Jeg har altdri faktisk prøvd, men så vidt jeg vet hjelper den deg ikke med å spilla spill fra andre regioner (skal ikke si sikkert, dog. Gamecube-utgaven gjør tross alt det).

Det jeg leste nettop var at Action Replay Pro, altså den jeg har å selge, også tar de fleste Gameshark-koder. Dermed er du dekka.

Les mer her: http://www.cheatcc.com/n64/n64shark.html
 
#17
SITAT(gameboy @ 18.07.2006, 19.54) 15186
skulle gjerne men du kann jo selge meg en NES og XD
[/b]
Har en NES liggende med en kontroll, en gønner og super mario/duck hunt om det skulle friste. Men er min bror sin og jeg tror ikke han vil parte seg med den uten en god pris.
 
#18
SITAT(Aquila @ 19.07.2006, 20.53) 15358
Woah, woah, jeg mente ikke at den fungerer som en Freeloader. Jeg har altdri faktisk prøvd, men så vidt jeg vet hjelper den deg ikke med å spilla spill fra andre regioner (skal ikke si sikkert, dog. Gamecube-utgaven gjør tross alt det).

Det jeg leste nettop var at Action Replay Pro, altså den jeg har å selge, også tar de fleste Gameshark-koder. Dermed er du dekka.

Les mer her: http://www.cheatcc.com/n64/n64shark.html
[/b]
vist ikke du har prøvd kann vel jeg prøve ;) jeg kjøper den
jeg har allerede en explorer til N64 så kankje den funker som Freeloader :hæ:

SITAT(Bad Mongo @ 19.07.2006, 21.28) 15361
Har en NES liggende med en kontroll, en gønner og super mario/duck hunt om det skulle friste. Men er min bror sin og jeg tror ikke han vil parte seg med den uten en god pris.
[/b]
ja det frister veldig.. spørr vorr mye han skall ha for den, helst ikke over 400,- :blunk: si til han att jeg kjøper den får 200,- å gå oppover i pris :rulleøyne:
 
D

Doctor Downs

Gjest
#19
Da er Action Replay-en polstra og god, så hvis du sender en PM med adresse så får du kontonummeret mitt.
 
#20
SITAT(gameboy @ 19.07.2006, 21.59) 15363
jeg har allerede en explorer til N64 så kankje den funker som Freeloader :hæ:
[/b]
Hvis du ikke får det til å funke med å spille importspill via AR/Xploder så har jeg som sagt Passport 64 som er en adapter som spiller USA/Japan spill på din Europeiske N64 eller omvendt hvis du skulle ha en USA/Jap n64.