Søker SOCOM II-spillere.

Vet ikke om det er så mange folk som begynner å spille SOCOM II for tiden, men jeg kan jo alltids prøve.

Norwegian Soldiers aka. NoS, en av Norges eldste SOCOM-klaner, har vært gjennom en litt turbulent periode for tiden, som endte i en del krangling, med det sluttresultatet av en del spillere sluttet i klanen. Dette medfører jo selvfølgelig at jeg må ut å jakte etter nye spillere.

Hvis det er noen som i det hele tatt finner dette interresant, så hadde det vært fint om vedkommende innfrir disse kritteriene:

~~~~~~

Alder: 18 -->

Spiller for å ha det gøy.

Bør kunne spille hvertfall noen ganger i uken, gjerne i helgene, da det er størst sjanse for å få til kamper og slikt.

~~~~~~

Vet ikke helt om dette har noe for seg, men man kan jo alltids prøve.

Mvh

[NoS] Kazai
Klanleder, NoS

Bah, hadde det ikke vært for at nettverksaadaptoren ble grilla av et lynnedslag i sommer skulle jeg ha blitt med :( Får spille CS source isteden, selvom jeg synes at socom er mere moro.

Si ifra hvis du bestemmer deg for å kjøpe ny nettverksadapter iløpet av den nærmeste tiden da :)

jaja.... Hadde jeg vært over 18 ville jeg kaknsje spurt om å få bli med men men....

er ikke noe god uansett....

Tja kazai, jeg tenkte jo på å begynne, men jeg er nok ikke 18 enda, så det var synd, da legger jeg det på hylla igjen. :>