Søker Star Wars-trilogiens special features-disc - KJØPT

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Jeg søker, som det står i emnetittelen, bonusdisken som følger med i sølvboksen.

Den må være forseglet/ny/veldig pent brukt, ha norsk eller engelsk cover, og ha norsk tekst.

Jeg vet ikke hva som er passende å gi for den, men kom med forslag :)

Det er denne jeg søker.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#2
Vet du, jeg tror de har den på Free Record Shop her i byen for 99 spenn. Så den ihvertfall der for en stund siden, forseglet og hele pakka, men jeg vet ikke hvordan ståa er nå. Kan sikkert sjekke imorgen, går alltid forbi der når jeg handler.
 
#3
Dæven, det hadde jeg ikke venta meg.. Trodde ikke de solgte den separat, men whattaheck :)

Men når du går forbi der i morra, og hvis de har den.. Kan du kjøpe den da? Så setter jeg over penger for DVD'en og for frakten.. Hadde vært utrolig snilt :)
 
#4
Stemmer det, den selges seperat også, eller hvert fall gjorde den det. Vi har hatt mange av den på FRS her jeg jobber. Tror vi er tomme nå, men jeg skal dobbeltsjekke når jeg er på jobb dersom Mandark ikke finner den.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#5
SITAT(Haakon @ 03.06.07, 18.44) 68872
Dæven, det hadde jeg ikke venta meg.. Trodde ikke de solgte den separat, men whattaheck :)

Men når du går forbi der i morra, og hvis de har den.. Kan du kjøpe den da? Så setter jeg over penger for DVD'en og for frakten.. Hadde vært utrolig snilt :)
[/b]
Kan jeg godt, bare fører opp en huskelapp på mobilen så jeg ikke glemmer det. Sjekk dette emnet til ca. samme tid imorgen, så burde et svar foreligge. Hvis ikke har du jo Jani og.

SITAT(Variabel @ 03.06.07, 19.21) 68874


All hail the Hypno-Hitler.
[/b]
Skulle egentlig være "All heil the hypno-fuhrer", men Lodin bestemte seg for å værre en dick.
 
#6
Fant bonusdisken på Free Record Shop :D

Kosta 100 kr, og coveret var passe voldtatt etter 3 år i en stor kasse, men disken var nogenlunde fin (bortsett fra noen små hår som jeg får vekk :p)..

Får håpe at de andre her ikke kjøper den, da..
 
Status
Stengt for ytterligere svar.