S.T.A.L.K.E.R Open Beta

Lodin

Der Waaaah
Place in line: 86 av 103 -_-
Gud som jeg elsker Homofileplanet og eksklusivene deres. Får bare sitte her å stirre på nedtellinga da.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Noen som vedder på at jeg får forhåndsbestillinga mi av Stalker før Lodin får lasta ned betaen sin? :D

Jeg får tårer i øynene!

Jeg får beskjed om at filen kun er for subscribers! Jeg har vanlig konto der, burde jeg ikke da få kunne laste ned denne betaen? :grine:

Lodin

Der Waaaah
Men det var som bare faen da! Trudde de hadde åpna betaen for alle nå siden det allerede har vært en sperra en gående en stund allerede.
Fileplanet! :argh:

å ja. skulle bare trykke på enter etter jeg hadde tastet inn cdkeyen.
wooh! det funker... bare og bruke linken jeg gav dere! tror man må registrere seg.. ikke betale bare regge seg.

Greit det sugde.

Jeg har ikke akkurat en superpc, men spillet var seigt som sirup og de andre spillerne hoppet rundt som kaniner enda alles ping var brukbar.

Pcen klarer spill som Halflife 2: Episode 1 og Battlefield 2 meget bra, og begge disse ser langt bedre ut. Multiplayeren var 100% generisk deathmatch, ihvertfall det jeg prøvde ingen tegn til innovasjon.

Nå er jo dette en beta da, og det er mulig det er i enspillerdelen moroa ligger, men dette var tafatte saker.

Mulig dere med kraftigere maskinvare får mer ut av dette.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Argh. >_<

Vi kan bare håpe at det kun var en test av nettkoden, ikke av flerspillerfunksjonene. :(

Lodin

Der Waaaah
Fikk det og til å funke når jeg skrev koden som ble gitt i store bokstaver, med små istedet. :rulleøyne:
Uansett var det bare enda en kjip CS klone, men noe annet forventa jeg ikke. Var i grunn ikke så mye å utsette på hvordan det så ut eller kjørte. Sånne multiplayer greier som dette er bare ikke noe for meg.
Nå vet jeg i det minste at jeg sansynligvis får kjørt det fint i SP og det er hva som teller. ^_^

Nå er nok ikke jeg den beste til å uttale meg om hvordan spillet kjører eller ser ut, siden pcen min ikke klarer drive det til det fulle, men når jeg kan kjøre HL2:Ep1 som nevnt i god oppløsning og stabil framerate, og det i tillegg ser bedre ut kan man begynne å lure. Men hva kan man forvente av et spill utviklet i et østblokkland.

Har mine tvil til SP også, men det er en annen sak.