Sam and Max for Wii

#1
Tysk pressemelding avslører at Sam and Max kommer til Wii.

SITAT
JoWooD plant weitere seiner erfolgreichen Lizenzen aus dem Adventure Games für Nintendo® Wii™ zu adaptieren. Eines der nächsten Projekte: Sam & Max. Als Adventure des Jahres, gewählt von den Lesern des deutschen Computerspielmagazins „PC Games“ (zu finden in der aktuellen Printausgabe 2/2008), gehen Sam & Max bald auch bei Nintendo® Wii™ auf Verbrecherjagd.

[/b]
Oversettelse

SITAT
One of the next projects: Sam & Max. The Adventure of the year, as chosen by the readers of the German ‘PC Games’ (2/2008 issue), Sam & Max will soon be hunting criminals on the Nintendo Wii.”[/b]
Kilde: GoNintendo
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#2
Schtilig :) Jeg har enda ikke fått lastet ned den gratis episoden det ble linket til i det andre emnet, og det nytter ikke med den lusne tilkoblingen jeg har her. Jeg tror jeg har en slags psykisk sperre mot å faktisk bruke PCen til spilling, så kanskje det er liksågreit å få det på konsoll :p
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Så spørs et om det blir i form av episoder som Wiiware eller hele greia på en disk. Uansett bør man få det med seg. ^_^
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#4
Gleder meg! Sikkert verdt å rydde plass for hvis det blir Wiiware. Omtrent hvor stor plass tar hver episode, Lodde?
 
#6
SITAT(Lodin @ 14.01.08, 01.37) 97864
Så spørs et om det blir i form av episoder som Wiiware eller hele greia på en disk. Uansett bør man få det med seg. ^_^
[/b]
SITAT(Lodin @ 14.01.08, 01.48) 97871
De jeg har inne nå tar rundt 300 megabyte så det blir vel en del komprimering på dem.
[/b]
Hvis det blir gitt ut i form av episoder som WiiWare må nok Nintendo tilby muligheten til å lagre på minnekort ved siden av 512MB som er innebygd i Wii-en (alternativt gi ut en ekstra harddisk som kobles til via USB), for det holder ikke i lengden.

Selv har jeg kun litt over 300 Blocks igjen, og det holder vel knapt til et N64-spill, så her må Nintendo gjøre noe, i hvert fall hvis de har planer om nedlastbare spill som tar større plass, men selv nå begynner det å bli lite med 512MB.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#7
Så med andre ord så kan jeg ikke kopiere ut VC-spillene mine på minnekort? :eek:

Dette visste jeg ingenting om før jeg begynte å kjøpe spill på VC. Jeje, jeg gidder ikke kjøpe mange fler før de gir meg mulighetene.
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Du kan kopiere spilla over på minnekort, du kan bare ikke spille dem derfra. Tar ikke så jævla lang tid å kopiere over noe annet og dra det du vil ha tak i tilbake.
Men personlig tror jeg dette kommer kun som fullversjon på en disk. Mer enn nok innhold i de seks første episodene til at det forsvarer en fullpris.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#10
Ah, det var beroligende. :) Finnes det ikke SD-kort med 4GB eller mer?