Samleversjoner av div. spill (PC, Xbox 360, PS3)

#1
lenge siden jeg har vært her nå. Ryddet i skapet og fant dette:


Bioshock (xbox 360) (Som nytt. Med eske, figur og metalcover) (Lagt ut på ebay)

Battlefield 2 (Som nytt. Micen som følger med er ikke brukt. Pappesken er signert på innsiden. Kan slenge med Special Forces hvis det er ønskelig)

Lost Planet (xbox 360) (Som nytt, metalcoer)

Oblivion PC (Mint, men uten samlemynt)

Doom 3 (xbox) (Helt mint, i metalcover)

Metal Gear Solid 4 (Som nytt, med eske og alt annet som følger med) (lagt ut på ebay)

Drømmefall (PC) (pappeske rundt er litt slitt, men artbook, spill og cover fremstår som nytt)

Gotchic 3 (Som nytt, stor eske med spill, smykke? alt annet stæsh) (SOLGT)

Age of Conan (PC) (Selve spillet er kanskje ikke så interessant, men alt som følger med er med kult (Helt mint)
 
#3
Hva følger med Gothic 3?
Alt kommer i fin liten eske. Du får med: Manual, art book. kart i stoff (ikke åpnet), making of (som av en eller annen grunn ikke er tekstet. Det er på tysk) Det følger med et smykke, men finner ikke det forløping. Sier i fra om jeg finner det hvis du fortsatt er interessert.

EDIT: Smykket er funnet. Det er heller ikke åpnet, så hele pakken fremstår som nytt
 
#7
Er Metal Gear 4 den versjonen med Solid Snake figur? Og hvor mye vil du ha for bioshock?
 
#8
Er Metal Gear 4 den versjonen med Solid Snake figur? Og hvor mye vil du ha for bioshock?
Metal gears solid 4 er brukt, men snake er ikke tatt ut av esken og hele greia framstår som nytt. Aner ikke hva jeg skal ha for det for å være hele ærlig. Skal sjekke litt på nettet om hva det koster :)

Denne utgave fra bioshock går for godt over 150 dollar på ebay. Så til og med en som hadde listet det til 1000 dollar:ninja: Hadde ingen anelse om det, men tror faktisk jeg legger ut den der, med mindre du vil betale 150 dollar + da.
 
#11
Link til eBay auksjonene da?