[PS4] Save-fil fra PS3 på PS4

#1
Jeg har akkurat skaffet meg Okami HD fra PlayStationStore og har allerede lagt noen timer i spillet. Jeg vurderer å kjøpe en PS4 og lurer på om noen her vet om jeg kan laste ned Okami HD på PS4 og da ta i bruk save-fila fra PS3? (Jeg går ut i fra at jeg kan ihvertfall spille Okami HD på PS4 da det er ett PSN spill ? :p )

Takker for svar

BTW; Er 3 gang jeg kjøper dette fantastiske spillet, og kan ikke gi det nok ros!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Du får ikke spilt PS3-spill på PS4 i det hele tatt, så vidt jeg veit.
 
#4
Bare vent til du tror du kan se en 3D Blu-ray på PS4.. og innser at du må ta i bruk PS3 for å se filmen. DET er skuffende :(
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#5
Tydelig at de lempa "it only does everything" rett ut av vinduet.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#6
Bare vent til du tror du kan se en 3D Blu-ray på PS4.. og innser at du må ta i bruk PS3 for å se filmen. DET er skuffende :(
Jepp… Jeg kjøpte en PS4 dels for å erstatte min sone 2 BD-spiller, men jeg må fortsette å kjøpe 3D-filmer på sone A som er PS3-en min sin sone. Det er jævlig svakt.
 

Lodin

Der Waaaah
#7
De har ikke giddi å lisensere 3D-jallet eller ting som MP3er og masse annet. Sony er blitt like gjerrige som Nintendo da de ikke lot en spille av DVDer på Wii. De har dog lova at mye av det skal komme, men vi får se.
Mulig de venter og ser hvor mange som faktisk er online siden de da bare må betale lisenser for oppdaterte maskiner.