Scribblenauts og The World Ends with You ønskes kjøpt

Spillene må være komplette og i fin stand. Ingen piratkopier, takk. Jeg vil gjerne ha den norske utgaven av Scribblenauts.

Scribblenauts er kjøpt. Fortsatt interessert i TWEWY.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Den europeiske utgaven inneholder alle språkene, bl.a. norsk. Min utgave er kjøpt i Norge og komplett som bare det. Name thy price, så får vi se om jeg blir motivert til å rote frem spilleska blant flyttelasset.

Takk for informasjonen, det visste jeg ikke. Dessverre, må jeg nesten si, så selger Amazon.co.uk Scribblenauts for skarve 15 pund, så da må du nok under 150,- for at jeg skal kjøpe det av deg. Men da vil det kanskje ikke være verdt å rote rundt i flyttelasset.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Sorry, jeg glemte helt å svare. Like greit egentlig, jeg regner nesten med å plukke det frem igjen en eller annen gang. Når jeg pakker ut flyttelasset.

Det går helt fint. Takk igjen for at du informerte meg om den europeiske utgivelsen. Du gjorde kanskje deg selv en liten bjørnetjeneste der, med tanke på at handelen gikk i vasken, men jeg er i alle fall takknemlig. Får håpe du får glede av Scribblenauts når eskene er tømt. :)