SE HER FORT!

#1
Det blir mulighet for å spille PS3 torsdag 30. november!!!!! PÅ Sony butikken i paleet mellom klokken 17:00 og 19:00.

De anonserte det på nrj hver reklamepause... så kom tidlig!!



værsego fra Sushi
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#3
Ikke noe å si vær så god for, det er allerede nevnt for fire dager siden et annet sted på forumet. Oslo i morgen og Stavanger på fredag.

SITAT
Mellom kl. 15 og 19 på følgende steder kan man prøve Resistance: Fall of Man og Motorstorm:

* Torsdag 30. november: Sony-senteret i Oslo, Paleet, Karl Johans gate 41
* Fredag 1. desember: Spaceworld Stavanger, Nygata 10[/b]
 
#5
Hvis du kun er Resistance/Motorstorm et al så står jeg over. Noen spennende titler som kommer til å bli vist?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#7
ifølge en kamerat som bor i trondheim viste de ikke noen av de interessante spillene. så jeg gidder ikke.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#8
I Bergen hadde de vel bare Resistance, og i tillegg en versjon de påstod ikke var den endelige. Ikke akkurat uimotståelig det de tilbyr. Det største utbyttet er kanskje å se hvordan konsollen ser ut og føles (hvis man får ta på den). Kontrollen er det jo ikke mye nytt ved og Resistance er trolig et ganske generisk FPS med Xbox 360-grafikk eller kanskje knapt nok det. Jeg hadde nok heller dratt på Toys R Us i Strømsveien og prøvekjørt Wii hvis det ikke hadde vært for at jeg må lese til eksamen i hele kveld.
 
#9
Ikke mye verdt for å stå i kø for nei, og er sikkert ikke mange min eller sek du får teste den siden det står shit loads med folk bak. Hørte på P4 istad som var å testa den. Karen som jobba i Sony nevnte en pris på 5500 og 6000 fy faen for en pris
 

K999

Keystone State Of Mind
#10
I Bergen hadde de vel bare Resistance, og i tillegg en versjon de påstod ikke var den endelige. Ikke akkurat uimotståelig det de tilbyr. Det største utbyttet er kanskje å se hvordan konsollen ser ut og føles (hvis man får ta på den). Kontrollen er det jo ikke mye nytt ved og Resistance er trolig et ganske generisk FPS med Xbox 360-grafikk eller kanskje knapt nok det. Jeg hadde nok heller dratt på Toys R Us i Strømsveien og prøvekjørt Wii hvis det ikke hadde vært for at jeg må lese til eksamen i hele kveld.
[/b]

Jeg var på Toys R Us idag, sprang ned ditt med Nichodemius etter skolen.
Men selfølgelig så hadde ikke Toys R Us noen Wii er. :(
Ble veldig skuffet.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#11
Rart. Det står jo på nintendo.no at alle Toys R Us-butikkene skal ha en Wii med Wii Sports fra i dag og til 3. desember. Kanskje de ikke hadde fått den ennå når dere var der.