second sight

#3
Ja.. d er jo dem som har lagt TS2 som har lagt secondsight.

Grafikken blir dermed garantert noe å le av(på en morsom og ikke kritiserende måte).

Det er jo en slags rip-off av Psy-ops:The mind gate... et eller annent.

Men eg må nok prøve d først.
 
#4
Opprinnelig skrevet av Ace@25.08.2004, 21.05
Ja.. d er jo dem som har lagt TS2 som har lagt secondsight.

Grafikken blir dermed garantert noe å le av(på en morsom og ikke kritiserende måte).

Det er jo en slags rip-off av Psy-ops:The mind gat... et eller annent
93192​

Second Sight ble vel annonsert før Psy ops viss jeg ikke tar helt feil.
Jeg gleder meg ikke noe sånn altfor mye til dette spillet siden det kommer så mye nå utover høsten jeg skal ha.
Det ser ikke så tøft ut som for eksempel Psy ops synes jeg, men man vet jo aldri. Jeg liker jo både Timesplittera 1 og 2 som er laget av samme folka så det kan jo bli bra dette og.
 
#5
Hehe. Begynnte å lure på om man hadde laget emne om en Placebo sang. Shame on me for not knowing. Dette spillet kan kanskje bli bra tilogmed...
 
#6
Jeg har sitti et par timer og spilt spillet nå. Det er utrolig morsomt spill. Gameplayet er fantastisk. Veldig go fysikk også... noe som er viktig i et spill hvor du kan kaste folk rundt osv:)
 
#7
Takk for at du informerer oss om at du "allerede" har spilt spillet. Veldig nyttig. Vi er alle imponert over dine nedlastingsferdigheter.

Skal nok se litt nærmere på det spillet her jeg også, ser spennende ut.
 
#8
Så negative vi er da? Man kan vel si at man har prøvd det en stund og dermed er skikket til å kommentere spillet? Han synes det var bra, synes du ikke det var ganske positivt da? Eller nei, han er vel selvsagt helt brødhue og har ingenting å si om spillet siden han har lastet det ned.

pffffft...
 
#10
Jeg har gjennomført spillet, og historien er meget spennende og bra,og grafikken er nice, særlig på folka......sånn timesplitters grafikk :)
Men det negative er at spillet er altfor kort, runna det på under 6 timer.... <_<
Men det var morro så lenge det varte :tommelopp:
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#11
Fikk Terningkast 5 i vg i dag.

Virker ut i fra omtalen som ett spennende spill. Må nesten få testet det.
At free radical er folka bak spillet er hvertfall flotte saker.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#13
PSM2 har samme smak som meg med ett unntak, og det er TS-serien. Hvis Second Sight har samme fysikk og grafikkmotor som TimeSplitters er det så veldig lite aktuellt at jeg skal gidde å ta meg tid til å se bakpå coveret.
 
#14
Det virker fryktelig bra da. Noen som foresten har spilt Psy obs her? Er det noe bra? Men trur jeg går til innkjøp av Second sight.

Noen som vet når timespliters 3 kommer ut?
 
#15
Jeg er vel straks ferdig med spillet og det er skikkelig bra! Ville nok gått for dette spillet istede for Psi Ops. Og ja jeg har testa begge..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Enig med _LarZen_ her... Second Sight > Psi-Ops.
 
#17
Der er jeg uenig. Jeg likte Psi-Ops mye bedre og de synske evnene er mye morsommere å bruke. Second Sight er litt for fokusert på stealth og det funker ikke så bra. Jeg ble ihvertfall fort utålmodig og ville bare bli ferdig. Eneste grunnen til at jeg i det hele tatt orket å runde det var fordi jeg ikke har noe spesielt å spille for tiden.

Ville gitt det 7/10. Psi-Ops 8.5/10. Gå for Psi-Ops.
 
#18
Opprinnelig skrevet av Yetipants@04.09.2004, 14.51
Enig med _LarZen_ her... Second Sight > Psi-Ops.
98001​

Dette er en dag jeg skal minnes lenge. Dagen Yetipants faktisk var enig med meg i noe! HEHE! Er vel ikke så ofte det... :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
Øh, okay... :p
 
#20
Apropos PSI-OPS, har noen tips til hvordan jeg skal ta den "bossen" som skyter ut laserstråle som følger etter deg hele tiden ? Du kan også gjemme deg bak noe for hver gang strålingen i rommet tar av.