Sega Dreamcast selges

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Sega Dreamcast enhet
2 orginale kontrollere
1 minnekort (uorginalt men ingen problemer med det)

spill:
Shenmue (!!!)
Resident Evil Code Veronica
Phantasy Star Online
Ferrari F355 Challenge (ntsc)
Metropolis Street Racer
Sega Rally 2
Jet Set Radio
Deep Fighter
Fur Fighters

følger med utopdia boot cd

kan også slenge med noen brente spill som crazy taxi 2,
skies of arcadia, soul calibur og grandia 2.

1500 ink. frakt.

ring meg på tlf 452 50 844
er veldig sjeldent på forumet.
 
#2
Dreamcasten er fortsatt ikke solgt. Ingen interesse for dette underverket av en maskin?
 
#3
Heh. Husker enda perioden da du kvittet deg med tonnevis av utstyr (Keyboard, VMU, kontroll osv) til DC'en for meget små summer. Og nå er du så desperat at du kvitter deg med hele sulamitten?

Men tro du meg, hadde det ikke vært for at jeg er litt smålei mesteparten av spilla du har, skulle jeg kjøpt den på et blunk. Er trossalt en herlig konsoll.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#4
Jeg vet ikke hvor aktuelt det er, men jeg kunne gjerne kjøpt bare maskinen (+ utstyr) Når det gjelder spillene har jeg nesten alle sammen, og har med andre ord ikke lyst på dem.
(gidder ikke ringe)
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#5
Jeg er litt keen på Code: Veronica hvis du selger separat...
 
#6
plan_9: jøss. god hukommelse. kvittet meg med alt sist. skulle kjøpe xbox men en jævla gang den ble lansert i usa. men jeg vant den i dagbladet i stedet så jeg kjøpte tilbake masse dc stæsj. ny maskin osv. desperat da, men nå er jeg ikke det. kan eventuelt bare pakke den vekk, for det er sinnsykt vanskelig å konse 100% på musikk når man har en sånn maskin foran seg hele tiden. he he.

kakarlsen,Kleevah: Sorry. Orker ikke begynne å sende ut hundre ting i hytt å pine. blir bare kaos, så alt eller ingenting. :(
 
#7
Hah. Husker faktisk hvordan du vant den XBoxen. Du registrerte deg i konkurransen med ørten telefonnummer, så når trekningen var over, måtte de ringe via kontoret ditt eller noe for å få tak i deg.

Tørr jeg spørre hva du mener med å "satse på musikk"? Spiller du noe selv? Nesten litt trist at en så iherdig spiller som deg skal legge spilling på hylla.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.