Sega Mega Drive PlayTV 6-in-1

Sega Mega Drive PlayTV 6-in-1

Lanseringsdato: 6. september 2004

Lik-Sang.com selger den for $59.90 USD

- Mega Drive PlayTV imitates the design of the Mega Drive and its controller

- A shiny "16BIT POWER" logo shown on the controller reminds you of the good old days

- Comes with 6 games (Mega Drive or Genesis Cartridges cannot be used)

- Sonic the Hedgehog, King of Monster, Golden Axe, Puyo Puyo, Kid Chameleon and Flicky

- Connects directly to your TV (NTSC)
<--- Man vil da trenge en strøm-omformer

- Requires 4 AA batteries or an optional 9V power supply (not included)

Bilder:

----

Utrolig stilig. Kanskje jeg skal skaffe meg en slik. ^_^

Ja den så stili ut den, men tviler på at det er offisielt SEGA produkt, å jrg tror heller ikke at den kommer til norge. Men kommer den til norge så må jeg si meg eni med Shadar at jeg ikke betaler mer enn 3oo,- for den.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg mener jeg var borti for noen måneder siden at SEGA skulle gi ut en "ny" Mega Drive, så den er nok offisiell. (med mindre dette er noe helt annet)

3-knappers saken? Hvorfor i helsike valgte de å bruke kun 3 knapper? Megadrive har jo en offisiell 6-knappers pad i tillegg, hvorfor ikke velge den beste?

Selvsagt, kan jo være at spillene som følger med ikke utnytter 6 knapper. Men den ser nå hvertfall veldig behagelig ut å holde. Sikkert noe som er morsomt å skaffe seg for enkelhets skyld.

Jeg så noe lignendes på en leketøysbutikk, bare med 30 mega drive spill og 6 knappers kontroller. Var en slags kontroller du koblet til pcen. Kostet rundt 400 -500 kroner.