Selger 15" lcd skjerm

Native oppløsning: 1024*768, 75 Hz
Merke: Dell
Alder: 1 år

Dette er en flatskjerm som fungerer utmerket i spill(ingen etterslepp). Har ingen døde pixler, har aldri hatt noen problemer med den og er generelt en herlig skjerm å bruke. Hadde egentlig tenkt å selge den en annen plass, men tenkte at de gode folka på spillegals forum skulle få førsteretten. Tenkte meg rundt 1700-1800 eller noe. Kom gjerne med forslag.
Bilder kan legges ved dersom det er interesse.
Skjermen selges fordi jeg ikke en ny skjerm kommer i nærmeste fremtid og jeg trenger ikke to :D

Edit: Skjermen ryker ned i 1500 over jul!

Opprinnelig skrevet av Freeman@27.11.2004, 00.44
Native oppløsning: 1024*768, 75 Hz
Merke: Dell
Alder: 1 år

Dette er en flatskjerm som fungerer utmerket i spill(ingen etterslepp). Har ingen døde pixler, har aldri hatt noen problemer med den og er generelt en herlig skjerm å bruke. Hadde egentlig tenkt å selge den en annen plass, men tenkte at de gode folka på spillegals forum skulle få førsteretten. Tenkte meg rundt 1700-1800 eller noe. Kom gjerne med forslag.
Bilder kan legges ved dersom det er interesse.
Skjermen selges fordi jeg ikke en ny skjerm kommer i nærmeste fremtid og jeg trenger ikke to  :D
141658​
Respons tid?

DVI utgang?

Er nok kun analog. Vet desverre ikke hva responstiden er på den da dette ikke er opplyst i den lille manualen som fulgte med.
Jeg kan dog gå god for at det ikke finnes tegn til etterlsepp i hverken Half-life 2, CS:S eller UT2K.

bump :tommelopp:

Hei Virrum. 1600 + porto og den er din!

Skal tenke på det ;) må snakke med de hjemme .
Jeg har forresten bursdag i februar. Jeg regner ikke med å få nok penger til juleaften så jeg må nok vente der.

Sier du at du uansett ikke kan kjøpe før februar? Det er for lenge til.

Sender bilder når du vet om du kan kjøpe eller ikke :)

bumpo

syntes det er litt dyrt.. med tanke på at man får en 17'' (tilsvarer 19'' CRT(bilderør)) for ca 2800,-.. og at den er et år gammel..

1600 pluss porto er ikke dyrt. Se om du finner etterslepp i de lcd'ene til 2800. Der finner du massevis.

Hva er ditt forslag da?

Edit: argumentet ditt om at 17" lcd tilsvarer 19" crt faller bort siden 15" lcd tilsvarer 17" crt.

Opprinnelig skrevet av Freeman@01.12.2004, 20.12
1600 pluss porto er ikke dyrt. Se om du finner etterslepp i de lcd'ene til 2800. Der finner du massevis.

Hva er ditt forslag da?

Edit: argumentet ditt om at 17" lcd tilsvarer 19" crt faller bort siden 15" lcd tilsvarer 17" crt.
144649​
høhøhø.. nå messa du med feil stut! denna karen har peil på HW.. :p

argumentet mitt med at en 17'' LCD tilsvarer en 19'' er godt som gull fordi at (i praksis) så er 19'' (17''LCD) større enn 17'' (15'' LCD).. *glise*
ergo jeg poengterer med å si at ved å legge på en tusing så får du en mye større skjerm. og ikke minst så får du en ny skjerm ved å kjøpe ny skjerm.. :p
og jeg tviler sterkt på at en Eizo 17" LCD med 16ms respons tid og DVI sliter med etterslipp..

*moahaha* *ehem...* :flau: *her er gutn som er skap nørd ja..* :usikker:

jaja.. UTe aV SkApEt! =D

Fra hw.no's test av Eizo L550: "I Enemy Territory hadde vi litt problemer med raske bevegelser, og endte noen ganger opp med litt for mange kulehull. I Bubble Trouble var også etterslepet litt vel markant etter vår smak."

Det at en DVI kabel koster ca. 240 kroner gjør at dette alternativet blir nesten dobbelt(2895 + 240 = 3135) så dyrt som min skjerm. Noe jeg syns er helt på sin plass. Ergo er prisingen rett.
Men du er jo tydeligvis ikke interessert så jeg vet ikke hvorfor jeg gidder.

Ryker ned til 1500 over jul om noen er interessert!