Selger bærbar DVD-spiller

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Selger en Scott DPX6 bærbar DVD-spiller med 7" 16:9 TFT LCD skjerm.
Den kan spille vanlig DVD'er, DVD+R/RW, DVD-R/RW, VCD, SVCD, CD'er, CD-R/RW, Kodak og JPEG bilde CD'er. Spiller både sone 1 og sone 2 filmer.

Utstyr som følger med:
- Spiller med skjerm
- Batteri (varer i 3 timer ved konstant spilling)
- Audio kabel
- S-Video kabel
- Video og coaxial kabel
- Sigarett-tenner adapter (så du kan se film i bilen uten å bruke batteriet)
- Øreplugger (så du ikke trenger å forstyrre andre når du ser film)
- Y-kabel for øretelefoner (så du kan se og høre sammen med en venn)
- Lader (kan også brukes som strømmforsyning uten batteriet)
- Supertynn fjernkontroll

Du kan også koble spilleren til TV'en og bruke den som en vanlig DVD-spiller.
Den er ca 2 uker gammel, og batteriet har bare vært oppladet en gang. Er helt som ny.
Grunnen til at jeg selger den er at jeg fikk kjøpt den billig av en kompis som vant 2 sykker i en konkurranse på Radio1.
Den ligner veldig på denne, men er ikke helt 100% lik.

Jeg vet faktisk ikke hvor mye den koster ny men Scott DPX5, altså modellen før, koster 4500,- ny sa mannen fra Radio1, så da regner jeg med at denne koster litt mer enn det igjen.
Men jeg selger den for ikke mer enn 3000,-
:)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#2
Jeg tror man få nye, bærbare DVD-spillere billigere enn 3000,-... Har ingen priseksempler, men de selger slike bl.a. på Rimi fra tid til annen, vet jeg.
 
#3
Hehe. Ja, nettopp. Dette er jo ikke akkurat en Rimi-spiller da ;)
Vil tro at denne er av litt bedre kvalitet enn de du får på Rimi.
 
#4
Griet, kanskje det ikke er så mange som har 3000,- å punge ut sånn plutselig...
Derfor setter jeg ned prisen.
Nå koster den bare 2500,-
Bærbar DVD-spiller med god kvalitet til en god pris!
 
#6
Opprinnelig skrevet av Paynie@27.09.2004, 19.49
Noen kompiser av meg har en med større skjerm, kjøpte den ny for 2500,-
109265​
Næmen så koselig da!
Da kan du jo kjøpe min også, så kan du se på TO filmer på en gang! :D
 
D

Doctor Downs

Gjest
#8
Hvis man kobler noe sånt til TVen, får man skikkelig DVD-kvalitet da?

Jeg mener, er det 5.1/DTS-dekoder, høy oppløsning etc?

Og hvordan er fjernkontrollen? Lett betjenelig? Eller det sånn dritt med tre knapper med 1001 funksjoner hver?
 
#9
Ja, men som sagt før så er ikke dette hverken noe Rimi eller Rema 1000 drit.
Jeg er sikker på at hvis du sammenligner så vil du se at denne er av mye bedre kvalitet enn den du finner ved siden av corn flaksen på Rimi.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#10
Aha. Uansett tror jeg nesten jeg står over, rett og slett fordi batterilevetiden er kortere enn varigheten på flere av filmene mine. Gidder ikke forhaste meg i setup-menyen heller.
 
#11
Det er derfor du får med den kjekke og hendige laderen med relativt lang ledning, og sigarettenner-adapter, så du slipper å bruke batteriet hele tiden, enten du er hjemme eller i bilen! :)


-Edit: Jeg har bare koblet den opp til TV en gang for å se om det gikk. Så ikke så veldig nøye på det, men mener det var ganske bra kvalitet på den.
Fjernkontrollen er ganske lett betjenelig med alle knappene man trenger. Bare noen få dobbelfunksjons-knapper som man nesten ikke bruker.
 
#12
Baronen:

Det gikk ikke å sende deg PM, så jeg svarer her.
Antagelig så koster bare en sånn Y-kabel såpass lite at jeg ikke gidder å sende den alene, men hvis du er villig til å gi kanskje rundt 250 - 300 kr. så kunne jeg tatt meg bryet :)
 
#14
Det høres veldig bra ut.
Jeg skal til Roma nå, så jeg kommer nok ikke til å være på nettet på litt over en uke. Da hat du litt tid på deg :)
 
#15
Denne er fremdeles ikke solgt, så hvis det er noen som er interessert så er det bare å si ifra! :tommelopp:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.