Selger/Bytter DS, GC, Xbox - Ønsker 360 spill

#1
Som tittel sier, jeg ønsker å kjøpe litt småtteri til Xbox 360, nærmere sagt:
Crackdown [Skaffet]
Guitar Hero 2
En trådløs kontroller

Betaler med steinharde kontanter, men sånn som økonomien er nå har jeg mest sannsynlig bare råd til å skaffe meg en av tingene.

Har også litt småtteri jeg kan bytte vekk (eller selge, om du vil), gjerne et spill pluss penger for spillene jeg nevnte før.

DS:
Mario and Luigi, Partners in Time
Wario Ware, Touched! (JPN)
Metroid Prime Hunters [Solgt]
New Super Mario Bros.
Naruto: Saikyo Ninja Daikesshu 4 (JPN)

GC:
Tony Hawk's Pro Skater 4
18 Wheeler, Pro American Trucker (litt ødelagt kover, spillet er fint)
Bomberman Generation

Har også en konsoll til salgs, Svart, en håndkontroll

Xbox:
Unreal Championship
Tony Hawk's Underground
Splinter Cell (Classics)
Dead or Alive 3
The Elder Scrolls III: Morrowind
RalliSport Challange
Jet Set Radio Future / Sega GT 02 bundle

Konsoll med en S håndkontroller /m DVD Kit (MFG DATE: 2002-11-25, SERIAL NO: 1009461 24805, PRODUCT ID: 212 1009461 24805.)

Ja, jeg bruker opp gamle uinteressante tråder.
 
#3
200 kr for xboxen? Du kan minst få 400kr for den. Hvis du leverer denn inn til ebgames eller games får du mere enn du vil selge den for
 
#4
Joda, men nærmeste Ebgames/Games er et par timer med bil vekk. Om jeg rekner med bensinpris/bussbilett frem og tilbake går det opp i opp.

Uansett, mye her på forumet er overpriset, så jeg må få det til å gå opp med å selge noe til en rimelig penge. :p
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#5
Jeg fikk 920 kroner for Xbox-en min uten spill på QXL. Før provisjonen var trukket fra og inkludert frakt fordi jeg leverte den personlig selv om han hadde betalt for en Smartpost-pakke, men likevel.
 
#8
Hva kunne du tenkt deg? Og det er ingen DS spill eller noe som interesserer deg som kan gi en litt billigere pris? Ligger litt dårlig an økonomisk akkurat nå.