Selger/Bytter dvd,ps3 spill,umd, psp spillog blu ray

#1
jeg skal kvite meg med noen dvder, ps3 spill, blu ray, psp spill og umd filmer
kan også bytte i filmer, spill eller noe sånt.

Her er listen over hva jeg vil bli kvit.

Dvd:
Unknown (59,-)
Lord of War (59,-)
The godfather dvd collection(69,-)
The Crossing guard(59,-)
Mot i brøstet tusenårsfesten(39,-)
friends sesong 10(99,-)
Pake pris. 300,-

Ps3 spill:
Untold Legends: Dark kingdom (90,-)
Battlefield: bad company (400,-)
Call of duty 4 (400,-)
pake pris.850,-

Blu ray:
Layer cake(99,-)


Umd:
Serenity(spansk kover uten Norsk tekst med Engelsk tale)
Land of the dead(Samme som Serenity)
Dark water(norsk tekst),
Anacondas(Spansk kover uten Norsk tekst)
Speed(Norsk tekst)
Once upon a time in mexico(Spank kover uten Norsk tekst)



Mvh. Per morten
 
#2
Da er det kommet mer på listen:D
 
#3
Ikke for å pirke, men brukt Call of Duty 4 til 450kr?
Du får det nytt for 500kr.
 
#4
Da er det ordnet til 400,-

Edit: det er jo behandlet som gull
 
D

Deleted member 91

Gjest
#5
Hvis du tror du kan selge et åtte måneder gammelt spill til 80% av fullpris er det noen her som ikke helt forstår hvordan bruktmarkedet fungerer.
 
#8
Jeg kjøpte jo Call of Duty for ca 1 måned siden så det er jo nesten som nytt.
Og hvem eller hva er denne shizz dere snaker så mye om her på sg?
 
#9
:eng: Shizz er den lenge etterlengtede medisinen for Crackwind Syndromet som ekstremt mange av SpilleGals medlemmer sliter med. Dette syndromet oppstår som følge av bakterier som muterer seg i kjøttmat. Grunnen til at mange av medlemmene på forumet ble smittet samtidig (bl.a SirkusMartin, Yetipants, Sheriffen, JustinCase, Nicholas og mange flere) var fordi de under et treff på en restaurant i Oslo ble utsatt for den samme sykdommen og sliter dermed fælt med den.

Symptonene på Crackwind Syndromet er en slags mildere versjon av Tourettes Syndrom, sikkert grunnen til at neger er et så veltalt ord her, i tillegg til midlertige voldelige anfall som kommer og går.

Dette irriterer jo de smittede fælt, så det har nesten blitt en slags internspøk å mase om denne "Shizz", denne medisinen som forskere hevder de jobber med, men egentlig ikke kommer noen vei, og ordet har dermed blitt et slags synonym for tull. Det er derfor formålet med "Shizzletråden" eller hva nå enn den er, er å poste morsomme ting.

Håper dette kommer til å være hjelpelig for deg, og jeg ønsker deg ellers lykke til med å smelte inn i SG-broderskapet :)

EDIT:
Jeg glemte også nevne at ofrene også får trekantede røde flekker på føttene som kommer av blodtrykket som skapes i hjernens blodcelle omdreiningsløp når bakteriene kommer i kontakt med stamcellene i hjernen. Det er som oftest slik sykdommen blir identifisert.
 
#11
Jeg trykket bare inn triggeren altså, også kom du å tettet igjen hullet på pistolen. :eng: Moroen kommer nemlig av responsen, ikke det originale utsagnet!

Men OK, vær sånn, men ikke kom til meg når du er 50 og ugift!