selger/bytter/kjøper div spill

#1
Vil kvitte meg med:

GC: Die Hard, Eternal Darkness, Minority Report, Action replay (funker også som freeloader), kabel for å koble maskinen til antennekontakten istedetfor scart-inngangen
PS2: Run Like Hell (inkludert soundtrack), The Thing, X-files resist or serve (ikke utgitt i norge)
X-BOX: Alien vs Predator - Extinction, Dino Crisis 3-NTSC-versjon
PSP: Spiderman 2, Untold Legends
UMD: Spiderman 2, Saw, Saw-USA-versjon, 3 umd-holdere (plass til 4 spill i hver)


Er interesert i:

GC: Resident Evil 3, Resident Evil Code Veronica X, Metal Gear Twin Snakes, Animal Crossing
PSX: Minnekort
PS2: Cold Fear, Resident Evil Outbreak 2, Syberia, minnekort
X-BOX: Cold Fear, Metal Gear Solid 2 Substance, Syberia
PSP: GTA, Worms, Lemmings, Ghost in the shell, diverse tilbehør
UMD: Naboer, Cowboy Bebop, Akira, diverse anime, musikk-umd'er
PC: Ace Ventura, Atlantis 1+2+3, Den lengste reisen, Drømmefall, Broken Sword 1, Full Throttle 1+2, Phantasmagoria 1+2, under a killing moon+oppfølgerne, x-files, Syberia


Er veldig interesert i adventurespill, men vet ikke om så mange. Kom gjerne med forslag
 
#4
#6
SITAT(Lv2RedSlime @ 03.06.2006, 17.03) 7640
Jeg har den lengste reisen og mgs - twin snakes...hmmm

sjekk forresten ut hva annet jeg har GC-spill PC-spill
[/b]
jeg er ikke interesert i pc spill med bugs, og hvis jeg får en bytteavtale med fyren over tar jeg hans twin snakes. hvis ikke kommer jeg tilbake til deg :)
 
#7
Det er da for all del bare to av spillene mine som har bugs, ba deg jo ikke om å kjøpe alt jeg har...Du får si ifra hvis du vil ha Den lengste reisen da veit du - det er Norsk tale og uten bugs :hæ:
 
#9
SITAT(huGGGy @ 04.06.2006, 12.02) 7769 Ha ha. Et x-boxspill, et gamecubespill og en umd-film mot ett gamecubespill. Du må ha tatt feil av datoen, det er ikke første april i dag :p
 
#10
Du får si ifra om du vil ha mitt MGS - Twin snakes for 100,- da, siden det er player's choice...Samme prisen går for Den lengste reisen...