Selger/bytter Super Mario Land 2

D

Deleted member 91

Gjest
Jess, selger da disse to spillene. Metroid Prime: Hunters er nesten fullstendig ubrukt, og vil gå så langt som å si at spillet er helt mint. Super Mario Land 2 mangler esken sin, men kasetten er i, så vidt jeg kan se, flott stand. Har ingen Game Boy å teste det på, men funket sist jeg prøvde det (en måned siden, ca). Jeg kunne tenke meg 300,- for førstnevnte, og 200,- for sistnevnte, men er åpen for bud også. Hit.

Redigert! Metroid Prime: Hunters er borte

D

Deleted member 91

Gjest
Bompeti-bomber for å si at jeg også er interessert i å bytte dem bort, da helst i DS-, PSP- eller X360-spill.

MP:H er online, ikke sanT? Isåfall legger jeg inn et bud på 250.

D

Deleted member 91

Gjest
Notert. Da regner jeg nesten med at det er ditt, med mindre noen andre byr høyere innen bankene er tilbake i funksjon. Send meg en PM. :)

Den er grei ^^

F U!! mhm.

D

Deleted member 91

Gjest
Det var et veldig godt tilbud, men jeg må nok si nei. Trenger penger litt for tiden. :sukk:

Kaptein Gammeldags: Å bare dekke porto er nok litt for lite, gitt. Da lar jeg det heller gå til Murtuol, siden han bydde først. :)

det er 32 kroner mer enn hva murtuol bydde og han spesifiserte vel ikke porto... jaja, hadde jeg sagt 290 inkl porto så hadde det vært mitt. det er 40 kroner mer. 8 kr forskjell. jeg må by 40 kr mer for at det i hel tatt skal være noe?

D

Deleted member 91

Gjest
Nei, men du skjønner hva jeg mener. Porto er såpass ubetydelig at det ikke burde spille noen særlig rolle. Hvis dere hadde bydd samtidig hadde det jo gått til deg, ikke sant, men så bydde Murtuol et døgn før deg.

By 300 inkl. porto for det, så leder du. :p

da måtte jeg jo opp med 50 kr for å toppe mort, det blir jo for dumt.
22 kr er 22 kr og i mitt tilfelle bydde jeg 32 kroner for å så by 40 kr mer enn mort. Det er 40 kr mer ! ubetydelig ? og så må jeg opp i 50, 50 kr for at det skal telle

ko-ko...koo koo :hæ:

D

Deleted member 91

Gjest
Da skal jeg huske det når jeg besøker ditt salgsemne. :) Nå er vi derimot i mitt, og her bestemmer jeg at å by et døgn før andre er verdt mer enn stusselige 32 kroner. Så, ko-ko til deg også.

yeh. du er kongen. Bottom line er at du skrev at hvis noen ikke bydde høyere før banken var åpen var det hans. Jeg bydde tilslutt 40 kr mer før banken var åpen. men jeg måtte ha bydd 50 for at det skulle telle. da hadde det vært ait for deg.
altså 10 kr er ikke stusselig.

jaja,hellig kamferdrops

Haha, la han nå bestemme selv hvem han selger til. Selv om jeg personlig ville solgt spillet til den som gir mest penger, men det er ikke min sak.

Uansett: Jeg vil ha Mario Land 2, for jeg digget det i barndommen. Men, siden det ikke er komplett og det fører til at jeg må rote fra GBA SP-en min igjen (uten headset-inngang), synd jeg et komplett DS-spill eller to hundre kroner er et litt urettferdig bytte... så, tør jeg foreslå ned i pris? Kanskje... en dagslønn?

Dvs 120.90, inkl porto. Jeg vet det er lite, men man blir ikke akkurat rik av militæret.

D

Deleted member 91

Gjest
Hva med 100 spenn pluss porto? Frakten blir sikkert ikke allverden på en GB-cartridge, også kan du i tillegg spesifisere hva slags konvolutt du vil jeg skal kjøpe. Send meg en PM, du.

D

Deleted member 91

Gjest
Emnet oppdatert. Klaymen tok sin tid med Super Mario Land 2, så inntil han bestemmer seg for å sende meg en PM er det bare å by ivei.