selger/bytter the Legend of Zelda:the wind waker

#10
ingen?hva hvis jeg byr 3 spill da?jeg er "blakk",sparer til starfox assault til GC.men jeg må bare ha dette spillet,300 er foresten ikke aktuelt siden jeg får det for så mye i butikken(players choise)
 
#12
bytter du det mot 3 spill uten bonus disk?det er greit for meg(har så lyst på dette spillet).men hva er egentlig bonus disk'en da?og jeg får vel med coveret?
 
#15
jeg vil helst selge det, men hvis du har noen andre spill kan jeg bytte fordi jeg er ikke innteresert i de spillene du har.
 
#16
det eneste andre spillet jeg kunne tenke meg og bytte er XIII,men det vet du vel.hvis du har GBA kan du få alle tingene til GBA'n + en annen ting hvis det interriserer deg.
 
#18
syn du forlanger litt mye her nå men.hva slags spill liker du da?
jeg har medal of honor:frontline,XIII,true crime,x.men 2:wolverines revenge,metal gear solid 2:twin snakes(bytter ikke bort det),hvis du skal ha noen av dem jeg nevnte nå får du ikke mer en et av de spillene og 'en ting fra det andre topicet,for TLOZ:WW.2 spill mot 1 et langt ifra en dårlig handel(fra deg)
 
#20
nope,tror ikke det.vil du virkelig ikke ha f.eks. 3 PC-spill mot det ene spillet?

broren mineier halvparten av true crime så jeg kna desverre ikke det.uansett tror jeg at jeg kan finne en enklere måte og bytte det til meg med en her,så hvis du vil ha 3 av tingene burde du bestemme deg.