Selger diverse spill... å defekt PS2...

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Tenkte jeg sku selge en del spill jeg ikke spiller lengre å noen VHS filmer grunnet mangel på video... selger og noen bøker. :D vi vet alle hvor forbanna dyre bokhandlerne er om dagen...

PC:

Best Buy

Total GTA---------------------- -125,- kr + Porto
Tribes 2--------------------------50,- kr + Porto
Gangsters 2----------------------50,- kr + Porto
Il-2 Sturmovik-------------------50,- kr + Porto
Warcraft 2 Battle.net Edition----75,- kr + Porto
Thief The Dark Project-----------50,- kr + Porto

Orginal

Half Life Blueshift 100,- kr + Porto (ESKE)
Age of Empires GOLD EDITION 125,- kr + Porto (ESKE)
Command & Conquer Generals 150,- kr + Porto


Playstation

Urban Chaos---------50,- kr + Porto
Broken Sword II-----50,- kr + Porto
Total NBA 97---------50,- kr + Porto
WCW Nitro------------50,- kr + Porto

Syphon Filter (NTSC) ingen manual til dette...---50,- kr + Porto

Platstation 2

Defekt PS2 selges med 2 håndkontrollere å et 8 mb minnekort... kom med bud!

Baldurs Gate Dark Alliance ------- 150,- kr + Porto (SOLGT)
Kessen ------125,- kr + Porto

VHS

Jurassic Park--------------------------75,- kr + Porto
Panic Room----------------------------50,- kr + Porto
Hard Cash-----------------------------50 ,- kr + Porto
The Mission----------------------------50,- kr + Porto
The Deer Hunter (Hjortejegeren)----75,- kr + Porto
Romeo Must Die-----------------------75,- kr + Porto
Romance-------------------------------50,- kr + Porto
Heat------------------------------------75,- kr + Porto
Fucking Åmål--------------------------75,- kr + Porto
Robin Hood----------------------------75,- kr + Porto
Highlander-----------------------------50,- kr + Porto
Oliver Twist----------------------------50,- kr + Porto

legger til flere filmer senere...

Bøker

Resident Evil - The Umbrella Conspiracy av S.D. Perry.-- 75,- kr + porto... (SOLGT)

jepp, det er boken som er inspirert av det første Resident Evil å både jill, Chris, Barry, Wesker å alle de andre + plenty med zombier er med i denne boken. handlingen kjenner alle som har spilt spillet... eller som det står utapå boken "The terrifying Novelization of the bestselling video game" ... Boken er på engelsk selfølgelig så du slipper slite med dårlig oversatt engelsk til norsk... er en pocket bok på 262 sider med selve storyen + de første sidene på bok nummer 2 som en slags Teaser... er ikke hardperm men samme som donald pocket. ergo en pocket bok... boken er i god stand...

Løvens Gap av Anne Holt og Berit Reiss Andersen... 75,- kr + Porto...

boken handler om drapet på Statsminister birgitte volter som overtok stolen etter gro harlem brundtland. drapet ryster kongeriket norge å oslo politikammer setter 200 mann på saken + et ukjent antall menn fra politiets overvåknings tjeneste. Løvens Gap er en historie om skyld og hemmeligheter - om løgn, intriger og politikk. om hvem som har makt i Norge, og hvor langt de er villige til å bruke den... denne boken er da på Norsk, så alle kan lese den. 414 sider og er hardperm bok med plast omslag, er sølt noe vann på boken på de første og siste sidene noe som gjør at de er litt bølgete oppe å plast omslaget har sett bedre dager... :D men er i ellers prima form...

Uten Anger orginal tittel er dog Without Remorse å er skrevet av godeste Tom Clancy... er en massiv bok på 678 sider... 100,- kr + Porto

Uten Anger eller Without Remorse som den egentlig heter er nok den beste boken jeg har lest av Tom clancy. handlingen finner sted på 1970 tallet å John Kelly er tilbake i Amerika etter marerittaktige spesial oppdrag i Vietnam. han blir forelsket i en kvinne som har tilhørt et narkotika kartell i baltimore, og da hun blir drept starter nok et kapittel i kellys liv...

Kelly sverger hevn og innleder en jakt på liv å død etter medlemmene i kartellet. Samtidig planlegger Pentagon en høy-risiko operasjon inn i nord vietnam for å redde ut en gruppe amerikanske krigsfanger eller POWs (prisoner of war). for dette formålet trenger de en som kjenner området rundt fangeleiren bedre enn noen andr - nemlig John Kelly...

Men Kelly har sitt eget oppdrag. Pentagon vil ha han til sitt. så da blir han nødt til å takle begge oppdrag å må bruke alle sine egenskaper til fulle for å klare av med brasene. å selv om han lykkes eller ikke så er livet hans forandret for alltid...

boken er på norsk... boken er i god stand, eneste er at jeg ikke brukte bokmerke når jeg leste den så er noen bretter i hjørnene etter hvor jeg var kommet underveis. men ellers tipp-topp...
 
#4
hvis kontrollere og memory er originale du kan få 200 for dem, selv konsol trenger jeg ikke(
 

Nabbe

Har fin hatt.
#5
Hm, er WCW Nitro i god stand? Mulig jeg er interessert.
 
#7
Kain Of Coorhagen: det er orginalt å i god stand... har ikke spilt det på over et år nå så skal ta å teste det for sikkerhets skyld...

runepune: tror den ble kjøpt sent 2001... oktober november eller nå rundt der... laseren er sliten å makter ikke lese platene vi mater den lengre... kunne og trengt litt rensing av luftinntaket, er en del støv... er ikke min, men min brors... så visst du gir bud så kan jeg videreformidle dem å ta kontakt med deg igjen snarest på PM...

frBok: vel, må først høre om kansje runepune vil by på alt sammen... tror han helst vil selge det samlet visst mulig. men jeg skal spørre min bror om 200,- kr for spaker å mem.card er akseptabelt... forresten bare en av gamepadene er orginale, den andre er av merket "chili" tror jeg å har mye kortere ledning enn orginal spaken...

Nabbe: tok akkurat en titt på cd, å jeg klarer ikke skimte en eneste ripe med det blotte øyet. er et finger avtrykk av merke pekefinger tror jeg :p men det kan jeg alltids tørke bort... manual er med å det er orginalt å coveret er som nytt. eneste å utsette på det er at arket med cover bilde mangler. kan ikke garantere at coveret er like helt etter postgangen siden playstation coverene er så skrøpelige... men lover å benytte bobleplast hvis du kjøper... :tommelopp:

Baronen: okey det er greit... sender PM...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.