Selger DS spill

Jeg har et ekstra Super Mario 64 DS spill som jeg vil selge. Dette er det mest ettertraktede spillet til NDS og er minst like morsomt som det var i 1996. Det er bare å by! :)

Øh. Jeg byr en hundrings til å begynne med hvis det er engelsk, og ikke japansk. :harikkepeiling:

Spillet er splitter nytt, forseglet og dermed aldri prøvd. Det er amerikansk ja. Men saken er at jeg fikk et for mye, og har derfor ikke lyst til å gå i minus. Noen som byr 200?

Jeg byr 200, send PM.

Du din... 240!!

Morsomt, for nå har han solgt det for mer enn han kjøpte det for. Jeg byr ikke høyere.

Opprinnelig skrevet av eXploSer@19.12.2004, 23.40
Morsomt, for nå har han solgt det for mer enn han kjøpte det for. Jeg byr ikke høyere.
151259​

Hvordane vet du hva han betalte for det? Han kan ha kjøpt det på spiderman til 599,-

D

Deleted member 91

Gjest
... Og da er det jo verdt mer! Jeg tror poenget var at det koster 225 kroner på nettet. ;)

Uansett, tror fyren har daua, eller så er han bare veldig lite aktiv.
Budet mitt går ut hvis jeg ikke får svar før jul.

Han sa han fikk et for mye, man går ikke inn i en butikk og sier man skal ha et ds-spill og får to i posen. Dermed netthandel.

Opprinnelig skrevet av eXploSer@20.12.2004, 03.01
Han sa han fikk et for mye, man går ikke inn i en butikk og sier man skal ha et ds-spill og får to i posen. Dermed netthandel.
151344​

Så sant, så sant, men han kan ha betsilt det fra tbcgames eller spiderman til 399. Da ville han ikke ha tjent på det.

D

Deleted member 91

Gjest
Men du Pyro ... vet du hva jeg hørte at Exploser sa? Han sa at morra di var ei hore.

Ikke vær så sinnsykt tett i pappen nå. Alle (til og med Baronen) skjønner at når jeg sa det der så mente jeg at han selger det for en høyere pris enn man kunne funnet det på nettet for, splitter nytt.

Opprinnelig skrevet av Freezar@20.12.2004, 02.55
Uansett, tror fyren har daua, eller så er han bare veldig lite aktiv.
Budet mitt går ut hvis jeg ikke får svar før jul.
151341​
Hehe, jeg har ikke daua nei... Men må få et litt høyere bud for at jeg skal gidde å selge.