Selger DS.

Tittelen sier det meste. For 1100 kroner får du en helt mint Nintendo DS. Alt av utstyr er med. Demoen av Metroid Hunters får du også. I tillegg til spilla Another Code og Metroid Zero Mission. Slenger du på 300 kroner mer. Legger jeg ved verdens peneste mp3-spiller. Creative MuVo Slim. Denne er også i helt fin stand. Alt utstyr følger selvfølgelig med. Dette er altså den perfekte anledning til å få deg et mobilt underholdningssenter.

Kan kanskje kjøpe :), har fådt et tilbud hos en venn på DS og skal kanskje kjøpe den hos deg. Har du bildet av den ?? Betaler du porto ?? Er det med eske ??
Er det Nintendo DS + demo, Another code og Metroid Zero Mission ??

Trenger svar raskt !!!

Opprinnelig skrevet av plan_9@04.09.2005, 23.41
Tittelen sier det meste. For 1100 kroner får du en helt mint Nintendo DS. Alt av utstyr er med. Demoen av Metroid Hunters får du også. I tillegg til spilla Another Code og Metroid Zero Mission. Slenger du på 300 kroner mer. Legger jeg ved verdens peneste mp3-spiller. Creative MuVo Slim. Denne er også i helt fin stand. Alt utstyr følger selvfølgelig med. Dette er altså den perfekte anledning til å få deg et mobilt underholdningssenter.
258385​
Du vil vel ikke plukke noe her til en verdi av.. tja.. ca 1200,- mot DS'en? :)

Eller her. :tommelopp:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg kan vel legge til at denne pakken inkluderer noe som kan betegnes som Spillegals offisielle Another Code-eksemplar. Testet og godkjent av opptil flere høyt oppe i SG-hierarkiet! :)

Hvis jeg får solgt noen spill så kjøper jeg den mer enn gjerne :)

Noen som vet hva Spiderman\en spill butikk i oslo sentrum gir for sjeldne spill?? (Final Fantasy VI, FF VII osv osv..)

Bor du i Oslo plan_9?

Edit: jeg er kun intrs i maskinen. får jeg den for 800,-? (inkl porto, hvis du ikke kan møte meg i Oslo?) Så kan du selge spillene til hvem du vil :p

D

Deleted member 91

Gjest
Merkelig nok fikk jeg jævlig lyst på Another Code nå. :p Hvor mye skal du ha for det?

Opprinnelig skrevet av roy_nor@05.09.2005, 18.19

Noen som vet hva Spiderman\en spill butikk i oslo sentrum gir for sjeldne spill?? (Final Fantasy VI, FF VII osv osv..)

Bor du i Oslo plan_9?
258520​
Beklager, jeg bor på et mye kulere sted: ROGALAND!!!!! Men jo, ta å selg fra deg de spilla du. Ingenting slår følelsen av en ny konsoll komplett med fete spill.

Baron: Vil helst selge alt samla, da AnotherC er trumfkortet i pakken. Men om du gir meg en 300 skal jeg nok få sendt det til deg inkludert porto.

Opprinnelig skrevet av roy_nor+05.09.2005, 18.19-->
Edit: jeg er kun intrs i maskinen. får jeg den for 800,-? (inkl porto, hvis du ikke kan møte meg i Oslo?) Så kan du selge spillene til hvem du vil :p
258520​
[/b]
Opprinnelig skrevet av plan_9@05.09.2005, 19.44
<!--QuoteBegin-roy_nor
@05.09.2005, 18.19

Bor du i Oslo plan_9?
258520​

Beklager, jeg bor på et mye kulere sted: ROGALAND!!!!! Men jo, ta å selg fra deg de spilla du. Ingenting slår følelsen av en ny konsoll komplett med fete spill.

Baron: Vil helst selge alt samla, da AnotherC er trumfkortet i pakken. Men om du gir meg en 300 skal jeg nok få sendt det til deg inkludert porto.
258546​

Hehe, har mest lyst til å kjøpe maskinen jeg da :)
Får jeg den for 800,- inkl porto?

Edit: laderen følger vel med?