Selger en 13" bærbar PC [i3, 4GB ram, dedikert grafikkkort, 640GB HDD]

#1
Heisann sveisann. Jeg selger min Asus U35J. Den ligner veldig ganske mye på denne bare at min har større HDD og er svart. Jeg spør etter 5000 kronasjer, som er mye PC for pengene.

Specs:
13,3" LED
Core i3-370M
Nvidia GeForce 310M med sånn derre Optimus
640GB HDD
4GB RAM

Den er ganske pent brukt. Jeg har kun brukt den på skolen, dog relativt lite. Ellers har den kun ligget hjemme. All originalembalasje følger med samt kvittering om det er ønskelig. Den er veldig pen selv om det er noen få merker av åpning/lukking av skjerm, men veldig lite merkbart.

Her, ta noen bilder:




Spør om det er noe, så skal jeg svare så godt jeg kan.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#2
Are you funny? Are you funny?

/kick. Den maskinen koster vel rundt 6000 kroner ny? Legg den heller ut på finn. særr.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#4
Den koster 5500 splitter ny, så du må nok ned i 4000,- for at det skal være reelt å få solgt den. Ser det ligger en ute til 5000, du kan evt. se om den blir solgt, og evt. prøve å selge til en eller annen tulling for samme pris. :)
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28811572

Ville lagt den ut på finn til 4500 og evt. senket til 4000-3500 etter et par uker hvis du ikke får solgt.
 
#5
Jeg prøver meg på finn i første omgang. Prøver litt før jeg eventuelt senker prisen så mye. Man finner jo mange rare på finn.no.
 
#6
Gi meg en lyd når du evt senker den så mye da!
Finn.no er forresten et hett tips dersom du vil ha mye for laptopen. Ta masse bilder, hiv inn masse fancy ord og skriv BILLIG i annenhvert ord.