Selger en del spill

Selger følgende:

Broken Sword (PSOne) - PAL original komplett. Coveret og manualen er i mint tilstand, mens CD-en har noen få overflate-riper, men ingen ting som rammer selve spillingen. Selges for 300,-

Broken Sword II (PSOne) - PAL original komplett. CD-en er ripefri, manualen er i perfekt stand og coveret er i god stand, men på baksiden av coveret er det noen små sprekker. Men det er sånne innvendige sprekker, så det er liksom ikke noe hakk i selve coveret. 150,-

Broken Sword: The Sleeping Dragon (PS2) - PAL original komplett. CD-en er ripefri. Manualen og coveret er i mint tilstand. 100,-

Super Smash Bros. Melee (GC) - PAL player's choice komplett. CD-en er ripefri. Manualen og coveret er i mint tilstand. 100,-

Kjøper betaler for porto. Og hvis noen måtte ønske det, kan jeg ta bilder av tingene, slik at du vet akkurat hva du kjøper.

Hm Broken sword 1 ja, er det samme grafikk som pc verosn av spillet, husker at jeg likte dette spillet sinnsyk som liten. Kalrte aldir å runde dog. Men fikk veldig lyst på borken sword igjen etter jeg runde The Sleeping Dragon.

Hadde vært sinnsyk kult med en remake til xbox av de 2 første.

Ja, det er så å si samme grafikk på PSOne som på PC-versjonen. Jeg spilte nå nettopp igjennom Broken Sword, og må si at det er et av de bedre adventure-spillene som finnes. En spennende historie med utfordrende puzzles kombinert med en særegen, genial humor. Herlig. :D

Har desverre ikke råd til 300 kr nå, millitæret betaler deg ikke på hodet nok as. Møkka greier det der. Men er du intrisert i og ta noen ps1 spill i bytte? Har X-Files et genialt spill. Sydney Ol 2000 og Megeman X5