Selger en haug med spill

Selger snes spill til 50 - 100 kr + porto.

U.N. Sqadron - 100 kr
Super R-TYPE - 50 kr
F-zero - 100 kr
NBA JAM - 75 kr
Super soccer - 75 kr

Disse Gamecube spillene selger/bytter jeg:

Tales of symphonia (mot et godt tilbud)
Super smash bros melee
Batman Begins
Spider-man 1
Spyro enter the Dragonfly
Baten kaitos: eternal wings and the lost ocean
F-zero GX

Disse Game Boy advance spillene bytter/selger jeg:
Pokemon Ruby + Jirachi
Sonic advance 3

Dette DS spillet selger/bytter jeg:
Super Mario 64 DS

Disse Game Boy Color spillene bytter/selger jeg:
Dragonball Z: Super Legendary warriors
Pokemon Gold
Pokemon Blue

Dette utstyret selger/bytter jeg:
2 stk. GC- GBA cabel
Varta Batteri lader (uten batteri)
Cheaters book
Memory card 59
Memory card 69

Disse PC spillene bytter/selger jeg
Simpsons hit and run - forseglet
Guild wars
Beyond Good & evil - helt nytt (plast er tatt av)

Alle spillene er PAL verison, pent behandlet med cover og manual.

msn: mark@online.com
e-mail: runar_kristensen_9@msn.com

Hvorfor har du laget en ny bruker, Skallamester? På grunn av strykkarakteren du har fått?

laget ny fordi det ble noe galt med den andre og siden jeg ikke er så velkommen på dette forumet skal jeg gjerne dra fra det. Fikk stryk fordi frezar ikke ga meg adresse til å sende cablene. Har de fremdeles og har ikke tenkt å bytte/selge hvis ikke frezar vil ha dem. For lenge siden sa han at han ikke ville ha dem når jeg spurte om jeg skulle sende de til han. Har 23 + på nintendoforumet ligger som nummer 2 på lista og her blir jeg behandlet som dritt.

Jeg har kun pokemon saphire til GBA, og Capcom Vs Snk 2 EO er det eneste GC spillet jeg vil bytte bort. Jeg kan gi deg begge for Baten Kaitos.

Har du PS2 foresten, jeg har flere spill jeg kan bytte bort der.

Han har strykkarakter for å være slapp. Jeg hadde lyst på 2 cabler og hadde blitt lovt å få dem av Blademaster. Jeg gav ham adresse via PM så jeg tenkte ikke det skulle være et problem. Så etter noen dager/uker (husker ikke) med null svar og noen sure PM-er fra min side så kjøpte jeg meg noen kabler her i byen - så spurte han om adresse. Men vil jeg ha 2 ekstra kabler når jeg har 4? Nei, dermed strøyk han for veldig dårlig kommunikasjon. Betalte han for de også (sånn BTW).

Måtte bare unngå noen missforståelser, det er ikke jeg som er stor og slem og gir folk stryk på måfå.

hmm,baten kaitos mot james bond: from russia with love (GC) , Resident evil remake (GC) eller medal of honor:european assault?

freezar: ikke mitt problem at du ikke vil ha cablene (ligger fremdels i vinduet), gjør handel med stortsett de samme så de bryr seg ikke om strykkarakteren.

skinny: tror du har spurt før mange ganger (er mark på nf), og kommer til å svare det samme. ingen spill som fristet. sorry