Selger endel PS2 spill

#21
Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@16.01.2005, 17.04
Du ble irritert alledere etter 1. innlegg som jeg postet her, ignorante pikk :)P)  Så du kan ikke si at det var grunnen til at du ble irritert på meg.

Så jeg har rett, og takk for at du støtter meg, eXploSer.
164329​
eXploSer og du kan "for-all-I-care" sette dere på hver deres kjepp og drite smultringer begge to... Variablen har rett, dessuten har han lagt ut et emne med (absolutt) alle spillene han vil bytte her på "kjøp salg & bytte". Og nå har han lagt ut en Qxl auksjon, og en link til den auksjonen her. Syntes egentlig det er smart gjort av han.

Men siden dere to liker og kødde med alt (kan se dere for meg i mitt hode, der hvor dere sitter og smiler ondt forran skjermen) så får jeg egentlig bare lyst til å leie den største russiske hora som finnes, kjøpe inn 33 pakker kinderegg, fange deg og slenge deg i en mørk fuktig kjeller sammen med hora, og betale ho for å stappe et kinderegg opp i rassen din hvert 30 minutt...

Happy shitting! :ler: :djevel:
 
#22
Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@16.01.2005, 17.04
Du ble irritert alledere etter 1. innlegg som jeg postet her, ignorante pikk :)P)  Så du kan ikke si at det var grunnen til at du ble irritert på meg.

Så jeg har rett, og takk for at du støtter meg, eXploSer.
164329​
Noe sier meg at du "Affable Ostrich" er en tjukk faen som har blitt \ blir mobbet endel. ...Tror jeg vet hvem du er, hehe, taper!
 
#23
Opprinnelig skrevet av roy_nor+16.01.2005, 17.52-->
<!--QuoteBegin-Affable Ostrich
@16.01.2005, 17.04
Du ble irritert alledere etter 1. innlegg som jeg postet her, ignorante pikk :)P)  Så du kan ikke si at det var grunnen til at du ble irritert på meg.

Så jeg har rett, og takk for at du støtter meg, eXploSer.
164329​
eXploSer og du kan "for-all-I-care" sette dere på hver deres kjepp og drite smultringer begge to... Variablen har rett, dessuten har han lagt ut et emne med (absolutt) alle spillene han vil bytte her på "kjøp salg & bytte". Og nå har han lagt ut en Qxl auksjon, og en link til den auksjonen her. Syntes egentlig det er smart gjort av han.

Men siden dere to liker og kødde med alt (kan se dere for meg i mitt hode, der hvor dere sitter og smiler ondt forran skjermen) så får jeg egentlig bare lyst til å leie den største russiske hora som finnes, kjøpe inn 33 pakker kinderegg, fange deg og slenge deg i en mørk fuktig kjeller sammen med hora, og betale ho for å stappe et kinderegg opp i rassen din hvert 30 minutt...

Happy shitting! :ler: :djevel:
164351​
[/b]
Hehehe, fantasi finnes det ingen mangel på nei :tommelopp: :D
 
#25
Roy_nor: Ja, du vet vel hvilke emner som er på kjøp salg&bytte sekjsonen, jævla bytte-hore.

rænkor: Ta deg et kinderegg.

Forresten, Roy_nor: Du snakker forvirrende, du snakker litt i flertall og litt i entall.
 
#26
#27
Opprinnelig skrevet av Variabel@16.01.2005, 19.20
[Den som byr høyest vinner :)

No shit. :rulleøyne:
 
#29
... Neida, tro det, du.
 
#32
:cool2: