Selger Final Fantasy XII for en hundrings

#1
go
 
#2
 
#3
Denne tråden handler nå om aktiv dødshjelp.

Siden dette er et spillforum kan vi like gjerne starte med spillformatets skildringer av fenomenet. Det første som kommer til minne er voldsorgien The Suffering hvor hovedpersonen forsøker å flykte fra et fengsel mens demoner og monstre tar over greien, og han blir stilt overfor en rekke moralske valg. I et av dem støter man på en politimann som har fått beina sine revet av, og kryper rundt og hyler. Løper man forbi ham får man nøytralitetspoeng, dreper man ham får man snillhetspoeng. Kontroversielt, hva?

EDIT: Åja, jeg skjønte ikke at fingeren var signaturen, og gikk til angrep mot en hater, sant, jeg var ikke klar over at han faktisk var seriøs. Sorry. Dette emnet handler om Final Fantasy XII-salg likevel. Et spill jeg likte veldig godt. Anbefales til alle som ikke har rørt det ennå. Selv dem som vanligvis ikke liker japanske rollespill. Så kjøp det av denne flotte karen etc.
 
#4
bump
 
#5
underprisa sinnsykt?
 
#6
Sekke sånn ut, nei

60-100 kroner er omtrent det en OK kopi av XII er verdt i Norge, tror jeg.
 
#7
Det var faktisk THE BIGGEST GAME OF THE YEAR 10/10
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#9
Faktisk.
 
#10
Klarte ikke den spillen. Klikka i vinkel av stemmen til hovedpersonen (Vaan?). Også ble det så fort vanskelig. Var vel egentlig bare jeg som sugde. Han Baasch-fyren eller hva han het var kul, da.