selger forskjellig støff...

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
okey har et stk. orginal gamepad til PS2 samt et stk. uorginal av merke chili...
jeg har å et 8mb memorycard til ps2. å jeg har en defekt PS2 som ikke lenger orker å spille av platene man putter i den å er nok helt sikkert lasern som har tatt kvelden grunnet overbruk... den ble kjøpt for 3 år siden ca.

selger også følgende spill til pc:

thief - the dark project
TOTAL GTA (inneholder 3 gta spill)gta 1, gta london og gta 2...
Gangsters 2
tribes 2

alle sammen er best buy/premier collection osv.
80,- kr pr stykk å jeg betaler portoen... kan få alle for 300,- spenn å jeg tar portoen eventuelt... er 4 kvalitetsspill som garanterer mange timer med morro.

alle spilla er som nye å er nesten ikke brukt. har kun spilt gta 2 utav gta spilla, å har så vidt tatt i de andre spilla. eneste spillet som har vært no særlig brukt er thief, men cd er fremdeles like fin som når den sto i hylla i butikken...

selger også Age of empires GOLD Edition som inneholder Age of kings samt expansion packen conquerors. meget, meget bra strategi spill. expansion packen alene koster over 300,- spenn hos gamesmix sist jeg sjekka.

du får Gold Edition med begge spilla hos meg for lusne 300,- spenn å det er som nytt. spillet kommer i en svær eske med manual å nå andre greier...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.