Selger GameBoy Color med spill og bytter/selger DS spill

#1
Mitt Salgsemne!

Jeg selger min GameBoy Color og alle spillene mine...

Alt selges uten eske og manual. Edit: Super Mario Land 2 - 6 Golden Coins har manual!

Konsoll:
GameBoy Color (Gul) Solgt!
GameBoy Color (Grønn/Blå) Solgt!

Spillene:
Pokemon Yellow
Pokemon Blue Solgt!
Bob the Builder
Donkey Kong Land III
Muppets
Super Mario Land 2 - (Er ikke sikker på om jeg vil selge)
Walt Disney World: Magical Racing Tour
GameBoy Color: 29 in 1

Utstyr:
GameBoy Color Veske (Blå) Solgt!
Støvcover x2

Kan også bytte i DS spill!
------------------------------

Jeg har noen DS spill som jeg vil selge/bytte. Alle spillene har med manual og cover, alt som fulgte med. Alle spillene er også PAL og i fin stand. Ingen riper eller skader i cover eller noe.

DS Spillene:
Pokemon Dash
Another Code: Two Memories Solgt!
Yoshi Touch & Go Solgt!
Advance Wars: Dual Wars Solgt!
Castlevania: Dawn of Sorrow Solgt!
WarioWare Touched! Solgt!
Metroid Prime Hunters: First Hunt (Demo) x2

Er interisert i disse DS Spillene:
Brain Age: Train Your Brain in Minutes a Day
Super Princess Peach Skaffet!
Worms Open Warfare
Andre, kom med forslag!


Kontakt meg her i emnet, på PM eller på MSN - mimmin9@hotmail.com
Jo mer du kjøper, jo billigere blir det. =)
------------------------------
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Jeg har Super Princess Peach, men jeg har spilt gjennom alle DS-spillene du har bortsett fra Yoshi (og det frister ikke så veldig, akkurat).
Noe annet du vil bytte i SPP?
 
#3
SITAT(Yetipants @ 09.06.2006, 16.28) 8861
Jeg har Super Princess Peach, men jeg har spilt gjennom alle DS-spillene du har bortsett fra Yoshi (og det frister ikke så veldig, akkurat).
Noe annet du vil bytte i SPP?
[/b]
Ja, hva som helst fra listen eller jeg kan kjøpe det...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Mnjaaa... da må det nesten bli penger. Hva byr du?

PS: Er egentlig ikke så keen på å selge, så om jeg får et bedre byttetilbud kommer jeg til å slå til på det.
 
#5
SITAT(Yetipants @ 09.06.2006, 22.20) 8913
Mnjaaa... da må det nesten bli penger. Hva byr du?

PS: Er egentlig ikke så keen på å selge, så om jeg får et bedre byttetilbud kommer jeg til å slå til på det.
[/b]
Hmm.. 300kr...?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#12
Nå har jeg slettet tre bump-innlegg bare i denne tråden, Nistlerooy, så nå holder det. Folk poster i emnet ditt hvis de er interesserte. Jeg stenger emnene dine hvis du fortsetter å bumpe dem.
 
#13
SITAT(Houseman @ 22.06.2006, 22.12) 11211
Nå har jeg slettet tre bump-innlegg bare i denne tråden, Nistlerooy, så nå holder det. Folk poster i emnet ditt hvis de er interesserte. Jeg stenger emnene dine hvis du fortsetter å bumpe dem.
[/b]
Greit, er det ikke lov å bumpe? Hva om jeg bumper og sletter de gamle bump-innleggene da?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#14
Du bør ta konsekvensen av at ingen svarer i emnet ditt, og enten sette ned prisen eller tilby flere/andre spill. Tilbudet ditt blir ikke bedre av at du poster i tråden igjen og igjen uten å tilføre noe nytt.
 
#15
SITAT(Houseman @ 22.06.2006, 22.25) 11215
Du bør ta konsekvensen av at ingen svarer i emnet ditt, og enten sette ned prisen eller tilby flere/andre spill. Tilbudet ditt blir ikke bedre av at du poster i tråden igjen og igjen uten å tilføre noe nytt.
[/b]
Greit, da beklager jeg, skal ikke bumpe mer...

Edit: Ja, da har jeg satt ned prisene, kan selge et spill for ca. 50, GBC for ca. 100 og støvcover for ca. 20... :)

Edit2: Yoshi Touch & Go! er solgt!

Edit3: Byr ingen høyere enn 50 for Super Mario Land 2 innen i morgen kveld selges det for den prisen...:)