Selger GBA SP med et par knallspill.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Prøver igjen. :p
Har en sort GBA SP som er 100% inntakt komplett med original embalasje og alt av dokumentasjon. Den er kun et par måneder gammel. Sammen med den har jeg to av GBA's aller beste spill:
-Castlevania
-Mario & Luigi: Superstar Saga

Alt dette selges for en fin sum. Om du er kort på penger kan jeg også ta imot andre spill og DVD'er som mellomlegg.

God Jul! :julenissen:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er Circle of the Moon du hauker, eller?

Opprinnelig skrevet av Ace@07.12.2004, 21.21
Jo hei IGJEN....

Hva slags spill tar du imot... så kan jeg kanskje toppe mitt forrige tilbud  :p
145966​
Tja, er spesielt interessert i Singstar og kanskje Ratchet And Clank 2. Videre er det ingen titler jeg kommer på. Bare list opp alt av spill du har til XBox, PS2 og Gamecube, da jeg har dem alle.

Opprinnelig skrevet av roy_nor@08.12.2004, 07.45
Er du intrs i å bytte?

+ 250,- \ PS2 spill fra din side? =)
146214​
Nei takk. Klarer meg så meget fint med min MuVo Slim mp3-spiller.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg tror du glemte et spørsmålstegn ...

(Det var forresten ikke den eneste feilen du klarte å gjøre i løpet av én setning.)

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Will87@09.12.2004, 05.27
Interessert i Futurama Seosng 4, på dvd?

Edit: Fornøyd Houseman :p
146602​
(Sesong, DVD.) :tommelopp:

Hvor mye? Eller hva da?

Har xbox spillene: Crouching Tiger, Hidden Draggon, Batman-Dark Tommorow, Prince Of Perisa: Sands of Time, Midway Aracde tresaure, Meteal Gear Solid 2: Substance, Star Wars: Jedi Outcast, Superman: Man of steel, Return To Castle Wolfenstein: Tides of War, Crash Bandicoot: The Wrath Of Cortex, NHL 2003, Max Payne

Opprinnelig skrevet av Will87@09.12.2004, 23.43
Hvor mye? Eller hva da?

Har xbox spillene: Crouching Tiger, Hidden Draggon, Batman-Dark Tommorow, Prince Of Perisa: Sands of Time, Midway Aracde tresaure, Meteal Gear Solid 2: Substance, Star Wars: Jedi Outcast, Superman: Man of steel, Return To Castle Wolfenstein: Tides of War, Crash Bandicoot: The Wrath Of Cortex, NHL 2003, Max Payne
146864​
Tja, jeg kan gjerne ta Prince Of Persia, men det var fint lite annet på den lista som fristet. Har du noen andre DVDer eller bokser?

Opprinnelig skrevet av Will87@12.12.2004, 04.44
Bekalger, men går det bra med et mellom legg el? Hvis du får Futurama sesong 4, og prince of persia?
147902​
Hvor mye da? Er desverre ikke interessert i Simpsons ses 1.

Bytter du et spill mot et spill? Vil du bytte bort mario & luigi mot et av disse?:

-gauntlet Dark Legacy
-Zoocube
-Die Hard: Vendetta
-Pikmin

Status
Stengt for ytterligere svar.