Selger HD-DVD-addon til X360

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Noen som er interesserte? Du kan sikkert få den litt billig. Den er i helt finfin stand. Er av amerikansk sort (samme gjelder filmen), men HD-DVD er jo sonefri, så det burde ikke være noe stress.
 
#3
Nope, jeg er interessert i penger. Sånn, 700 spenn elns. Som er under halv pris for noe som bare har spilt en film, en gang i tiden.
 
#4
Glemte å nevne at du får med en sånn derre fjernkontroll. Og en annen ting, Microsoft hadde noen sånn greie med at du får 5 HD-DVD-filmer hvis du kjøpte den innen det og det tidspunktet. Jeg har sendt inn brev til dem med kopi av kvittering og full pakke, men enda ikke fått noe svar. Hvis jeg får de filmene i posten etter at greia er solgt, kommer jeg bare til å sende dem til kjøperen. Jeg har jo ikke noe behov for dem lengre.
 
#5
700,- for et døende format? Tja...

Du sier addonen er amerikansk; dette får vel ikke konsekvenser om 360'en den kobles til ikke er det?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#7
Agahnim hadde vel skrevet det i den første posten hvis 360-en måtte være amerikansk?
 
#8
Pokker om jeg vet. Kanskje fyren er en snik som bare er ute etter mine surt oppsparte penger? Dessuten var det en grei måte å vise littegranne interesse uten å si at jeg vil ha den.

Kom an, klokka var ikke 13 engang! Cut a man some slack.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#9
Jeg tror du bare skal roe deg ned litt, og hvis du ikke klarer å oppføre deg kan du bare la være å svare.
 
#10
Uffda, ikke mening å framstå som en gjøk. Beklager oppførselen.

Uansett, er det noen her som kan fortelle meg hvordan kvaliteten på hd-film er når man kjører det via komponentkabler? Kunne godt tenke meg add-on'en, men flere steder leser jeg at man nesten må ha hdmi for å få skikkelig utbytte av hd-filmer. Er det helt den store forskjellen?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
SITAT(Riku @ 22.01.08, 21.35) 99256
Uffda, ikke mening å framstå som en gjøk. Beklager oppførselen.

Uansett, er det noen her som kan fortelle meg hvordan kvaliteten på hd-film er når man kjører det via komponentkabler? Kunne godt tenke meg add-on'en, men flere steder leser jeg at man nesten må ha hdmi for å få skikkelig utbytte av hd-filmer. Er det helt den store forskjellen?[/b]
Avhenger vel mye av skjermen din også. Igjen trekker jeg fram Eurogamers utmerkede omtale av boksen, hvor du får ekspertuttalelser på det meste.
 
#13
Komponent kabler gir ikke bilde, bare lyd. og Hdmi er det nesten bare 2 tvèr som har. det nye er hdminus så man får aids av. ok.

Det var selvfølgelig bare tull.

Hdmi vs komponent ja... jeg kjører 360n min på komponent og Ps3n på hdmi.
Jeg får en litenbit forskjell, det er litt mer bildestøy med komponent...men ikke noe man bryr seg om visst ikke man sitter 3cm fra tvn og pirker.
 
#15
Det de mener med skikkelig utbytte av HD-DVD-filmer er sikkert 1080p. De ser ganske nydelig ut i 720p også, så da vet du det.

Og ja, er ikke noe problem med EU-360, maskinen min er kjøpt i Norge. Ikke trenger du strømkonverter heller.
 
#16
SITAT(Doctor Downs @ 22.01.08, 22.32) 99282
Er du kjerring eller er du ikke? :(
[/b]
Jeg kunne jo kalt hele hurven for neseaper eller Apenese (respekt til den som vet hvor dette stammer fra), men jeg tok en Jesus og vendte andre kinnet til. Og som alle vet var Jesus slett ikke kjerring, men minst like mann som Mr. T og Chuck Norris.

Anyhu Agahnim, jeg slår til. Send en pm med kontonummer, så får du pengene i løpet av kvelden eller morgendagen (litt trøblete nett her i kveld, så jeg vet ikke helt når jeg får sjekket innboksen og/eller overført penger).
 
Status
Stengt for ytterligere svar.