Selger Logitech G7 Wireless Laser Mouse

#1
Jeh, jeg bruker den aldri lengre uansett, så jeg kan like gjerne selge den. G7-en er av den trådløse varianten, men det følger med to oppladbare batterier, i tillegg til en praktisk ladestasjon som gjør det enkelt å bytte batteriene i kampens hete, så du trenger ikke bekymre deg for at du må vente noen timer når batteriet dør ut. Det eneste som suger litt er at jeg ikke finner installasjonsdisken, man kan bruke musa uten den, men den har noen nyttige funksjoner ... som jeg ikke husker nå.

PIX:


 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#2
Akk, hadde den bare hatt to sideknapper... Sitter med en MX518 selv, men finishen begynner å bli veldig slitt og den er lik på alle MX5/G5/G7-mus uansett. Mye skarru ha?

PS: driverne kan uansett lastes ned fra siden til Logitech. SetPoint heter programmet du ser etter.
 
#3
Har ikke tenkt så mye over hvor mye jeg vil ha for den ... Hva med 300,- pluss porto?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#4
Sorry, blir litt i dyreste laget for et skall å pille av for min del. Den går dog ny for 795 og oppover, men for min del blir det som sagt for mye.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#5
Muligens et veldig dumt spørsmål, men er den tilfeldigvis Mac-kompatibel?
 
#6
Det er den, jeg testa den nettopp selv. Tviler sterkt på at SetPoint er Mac-kompatibelt da. :p
 
#7
For hundre spenn ekstra får dere med en Icemat 2nd. Ed., som jeg heller ikke bruker lengre. Musen har allerede sånne pads for Icemat festet på, men slike koster uansett ikke mye.

Så kom igjen, bitches, 400 spenn for en fænsi lasermus, som vanligvis koster 800,-, og Icemat, det er en ganske god deal, eller hva?

Redigert: Og jeg fant SetPoint-installasjonsdisken i omslaget til Icemat-en, så da er den og sikret.
 
#8
jeg kjøper icemat for 100 spenn:p
 
#9
Jeg vil helst selge samlet, men hvis ingen melder sin interesse innen, tja, to-tre dager, så har du en avtale.
 
#10
Virkelig godt tilbud! Jeg skulle kjøpt musa med glede hvis det ikke hadde vært for at jeg har G5v2 og Steelpad 5l fra før. Løp og kjøp!
 
#11
Tror kansje jeg kan gå for hele tlbudet. Har en fucka billigmustild en stasjonære som suger balle, må bare få prata med muttern. Prøve å få hu til å betale det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Mamma betaler, hæ? :D
 
#16
Pluss frakt.
[/b]
Nå skal ikke jeg kjøpe musa, men jeg vil bare si, dette er et jævlig bra produkt til en veldig billig pris, og da er det heller ikke så dumt at du får kjøpt den av Agahnim.

Agahnim decodeaxecode

Da vil jeg ha 10% av kjøpet, jeg gjorde det du ville. sjekk pm!
 
#17
SITAT(Agahnim @ 06.07.07, 08.22) 72679
Det er den, jeg testa den nettopp selv. Tviler sterkt på at SetPoint er Mac-kompatibelt da. :p
[/b]
Logitech har vel egen programvare for alle sine mus og tastatur til mac. Selv har jeg en MX1000 som har alt av hax0r-muligheter i programmet jeg lasta ned fra logitech.
 
#19
Helvete, 0 kroner på meg så ble ikke noe haxxor mus.
 
#20
SITAT(wolfi @ 17.07.07, 18.28) 74041
hvor mye koster frakt av denna greia?
[/b]
Det har jeg faktisk ikke peiling på, men uansett så var Revan andremann på lista etter Zodz, så det ender sannsynligvis opp med at jeg selger til ham. Oppdatering kommer så fort jeg har fått snakket med ham.