Selger mange gode DVD'er :)

#1
Jeg selger bort en del av samlingen min for å få rå til et hjemmestudio.. :) Litt trist i grunn, men det måtte skje :p

Alle DVD'ene er i meget god stand, og spiller selvsagt helt feilfritt. Alle DVD'ene er sone 2 med norske tekster, med mindre annet er nevnt. Mere opplysninger om den enkelte DVD i parantesene etter tittelen..

Prisene er jeg dessverre ikke helt sikker på, men pakkepriser kan selvsagt ordnes :)

24

24 sesong 2, (norsk utgave med 7 discer. Dette er med ordentlig cover, ikke den vanlige "tjukke" DVD-cover-saken. Forseglingen er tatt vekk, men DVD'ene er aldri spillt eller i det hele tatt tatt ut av coveret sitt.)

Seinfeld
Seinfeld sesong 1 & 2
Seinfeld sesong 3
Seinfeld sesong 4
Seinfeld sesong 5
Seinfeld sesong 6
Seinfeld sesong 7

South Park (NB: Sone1-DVD'er.)

<strike>South Park season 1
South Park season 2
South Park season 3
South Park season 4
South Park season 5</strike>
South Park season 8


MacGyver
MacGyver sesong 1, norsk region 2-utgivelse med norske tekster og cover.

The Office
The Office sesong 1

Om noen ønsker flere bilder av sakene er det bare å rope ut ;D
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#2
Pakkepris på South Park ses. 1-5?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#4
Hmm ... Må vel opp i en medium SmartPost-eske til 110,- for å få sendt 5 DVD-bokser, så hva med 500,- pluss porto?
 
#6
gir deg 600 inkl frakt for alle South Park sesongene ;)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#7
Blir ikke det mindre enn jeg bød for de fem første? Men okay, da sier jeg 700 inkl. frakt for South Park 1-5, hvis ikke Haakon heller vil selge alle samlet.
 
#8
Jo, det ble igrunn mindre :p

Nei, trenger ikke selge alle samlet, nei.. Men Houseman.. Om vi sier 700 kr pluss porto, så er de dine med en gang .. De er jo i veldig god stand, og det er jo mange geniale episoder der :)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#12
Jeg gir meg også.