Selger masse Nintendo-stuff!

#1
Hei! Jeg selger en haug med Nintendo-greier, litt kontrollere og spill og et handy stativ du kan sette N64-spillene i. GC-spillene er alle pent behandlet og kommer i fine covre, men det følger ikke med noe form for cover til N64-spillene. Alle GC-kontrollene funker, mens N64-kontrollene er litt slitt. Den grå funker godt, men det svarte er litt dårligere, litt mer slitt, så den går naturligvis billigere. Kjøper betaler porto. Nå har ikke jeg så god peiling på spill og sånt, men har sett på NF-forumet at både GC-spill og N64-spill går for 100 og kanskje litt over for de bedre spillene, men hjelp meg med priser, kom med bud.













Eh... trykk på bildene for større versjon. :p
 
#3
Jeg kan ta alt av N64 stæsje hvis du har en N64 også til salgs :v:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Wavebird. Hvor mye?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#6
Kan du utdype litt rundt at den grå N64-stikka di "funker godt"? Er den slarkete eller vanskelig å svinge med?
 
#7
Psylopat: 150 pluss porto går sikkert fint det, skal høre med kompisen min.

Ally: Mjooo... jeg skal høre med kompisen min og spørre om han ikke selger den og. :)

Yetipants: Hvor mye er en Wavebird verdt?

Dropkick: En dude var interessert på NF-forumet, han sa 125 pluss porto, så du får overgå han.

SirkusMartin: Kompisen min og jeg testet N64-en igår, spilte Goldeneye og mimret tilbake til yngre dager.. for å si det sånn, den grå fungerer bedre enn den svarte. Så for å uttdype så virket det som om kompisen min manøvrerte fint gjennom Temple, så den grå skal være i god stand. Du kan jo kjøpe den, og hvis du ville ha noe som er helt flunka nytt med ikke slitt stikke whatsoever, og du ikke klarer å spille med den grå, da kan du bare returnere den. Men som sagt, kompisen min klarte fint å spille med den i går! Skal teste den selv idag slik at jeg er sikker. Vil du ha med Rumblepack?
 
#10
SITAT(Ally @ 13.09.07, 00.31) 81654
Jeg kan ta alt av N64 stæsje hvis du har en N64 også til salgs :v:
[/b]
Mye vil du gi for ni N64-spill, maskin og tre kontrollere pluss standen og rumblepack? :p Har fått litt enkeltbud på ting, me du får tenke over hvor mye du vil gi.

K999: Muuulig.
 
#12
Vent litt med stativet, må se om Ally vil ha hele pakken først. :p

Sunshine, Collector's Edition og Mario Party 4 får du for 400 pluss porto.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#13
Er muligens interessert i N64 kontrollene (hvis ingen skal ha alt, selvøflgelig). Hvor mye kan du tenke deg, per stykk? :)
 
#14
SITAT(Revan @ 13.09.07, 13.01) 81691
Mye vil du gi for ni N64-spill, maskin og tre kontrollere pluss standen og rumblepack? :p Har fått litt enkeltbud på ting, me du får tenke over hvor mye du vil gi.

K999: Muuulig.
[/b]
1000-lapp
 
#15
SITAT(Revan @ 13.09.07, 20.43) 81773
Vent litt med stativet, må se om Ally vil ha hele pakken først. :p

Sunshine, Collector's Edition og Mario Party 4 får du for 400 pluss porto.
[/b]
Men jeg vil jo ha Collectors Edition :(
 
#16
Det kan du enda! Men Sir Fearallot sendte nettopp PM, han er også interessert. Den første som gir 200 pluss porto får det.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#18
Hvor mye skal du ha for den grå N64-kontrolleren, da? Minus ristepakka, helst, har et par alt.
 
#19
Jeg venter fremdeles på svar fra treige Ally om han skal ha hele N64-pakken, så jeg sender PM hvis han ikke skal ha pakken. Okay? Du vil vel ha med noen spill til N64en og eventuelt?
 
#20
eeh? jeg sa jo 1000-lapp for hele pakka din løk